{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.377 visninger | Oprettet:

Hvalpe og cigaretrøg {{forumTopicSubject}}

Jeg er bange for at jeg måske kommer til at støde nogen med denne tråd, da røg efterhånden er et ømtåleligt emne. Men vil lige sige fra starten, at det er bestemt ikke min mening, jeg søger kun råd og vejledning.
Her er det så. Jeg er ryger og min Dina skal have hvalpe her på mandag. Det sætter mig i et dilamma, for jeg har ladet mig fortælle at hvalpe ikke kan tåle røg. Min plan var så, at hvalpene skulle være i køkkenet hvor der ikke bliver røget. MEN MEN MEN Dina er en meget hænget hund, og skal helst kunne se mig HELE tiden, derfor vil jeg helst have hende inde i stuen hvor jeg opholder mig mest, men hvor der også bliver røget. Jeg har taget ferie fra mandag og 14 dage frem, så jeg kan være hjemme ved Dina og de små, men det gør jo også at der bliver røget lidt mere herhjemme. Og så er det måske jeg jokker på nogen, men jeg holder altså ikke op med at ryge i 8-10 uger.
Er der nogen opdrættere, eller andre der har fået hvalpe herinde, der er rygere og som har noget erfaring på området????
Det skal lige siges, at Dina aldrig har haft problemer med røgen på nogen måde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe og cigaretrøg
Kommentér på:
Hvalpe og cigaretrøg

Annonce