651 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Hvor finder jeg en han hund ? Hvor finder jeg en han hund ?
Hej ,
Er der nogle der ved hvor man finder han hunde der kan bruges til avl ?
Vi sidder med en hun caverler king charles
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.805
aug 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Emner: 102 Svar: 513
Prøv dog lige at tale ordentligt, der er ingen grund til at overfuse hende sådan..
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.339
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.339
Jeg spørger til sygdomme idet cavalieren er en race der lider af en masse arvelige sygdomme og det håber jeg at ejeren af tæven tager højde for i sit opdræt og ikke bare finder en tilfældig han ..
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.805
Pigen er lige fyldt 18 år, ´"sidder inde" med en hun Cavalier.. Og derfor lyder det på mig som om, at der bare skal avles igennem nu... Er der tænkt på noget som helst??
Racen er disponibel for mange kedelige sygdomme.. Og mit indlæg har INTET med tavlerytteri, at gøre.. ALLE mine nulevende hunde(min Labrador er død og borte) er uden tavle..
Så mit spørgsmål lyder: Hvad er ideen med, at få hvalpene?, hvad gør de når de ligger inde med 3 hvalpe de ikke kan komme af med?
Det er dyrt, at få hvalpe, er der tænkt på det?? Og jeg kunne blive ved.. Og lige en lille biting.. Åbn aviser og tv,et og find udaf hvor mange der skiller sig af med sine dyr i denne krisetid, måske det bare ikke er tiden til, at avle med hovedet oppe i Rø...
At overfuse...?? OMG, så skal i opleve når jeg folder mig ud... er overhovedet ikke i nærheden af et udbrud endnu...
maj 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 10
Jeg har selv 2 border collier og træner på højt plan Agility med dem.
Det er min svigermor som har en caveler king charls som hun gerne vil have hvalpe på .
Så ingen panik . Jeg ville ikke selv kunne sætte så meget tid og overskud af så jeg kunne have hvalpe hjemme.
Men syntes folk er hurtige til at fare i flæsket på hianden. Men tak
jan 2006
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 57 Svar: 956
Har hunden stamtavle og i såfald hvor henne?
Det er vigtigt at få hunden hjertescannet inden avl da mange cavaliere har dårligt hjerte. Det er gratis at få hjertescannet cavaliere på KVL i København, så der er ikke nogen undskyldning for ikke at gøre det :o)
Hvor finder jeg en han hund ?