469 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Det kan da kun blive en god dag Det kan da kun blive en god dag

Fordi jeg har besluttet at vente med at parre Bianca til næste løbetid. Beslutningen er taget ud fra hendes historie, hvor hun er blevet parret i de seneste 2 løbetider. Den første parring resulterede i, at hun 7½ uge henne absorberede hvalpene. Ved den anden parring fik hun jo sit første kuld på seks i marts i år. Så selvom hun bliver 4 år til marts, så er det til hendes bedste, at hun springer over nu.

Tak til alle de gode råd jeg har fået her på HG. En særlig tak til Madam Blå på Dåse, som jeg har sparret med flere gange også i de tidligere forløb - du kender mig og giver mig saglig og moralsk opbakning, så jeg selv kan træffe den rigtige beslutning.

Samtidig fik jeg mail i går aftes fra opdrætteren som har faren til Biancas hvalpe. De købte en han fra kuldet (1. vælger af hanner) og hun var ikke tilfreds med ham eksteriør mæssigt. Men i går var hun fuld af "lovprisning" for hans udvikling, som nu tegner helt fint. Han er som min pige, Cassie, lige blevet 8 mdr. Skal lige sige at han har det bedste sind hun nogensinde har oplevet på en af hendes mange hunde.

Så hun vil udstille ham for første gang i Malmø til marts, og selvfølgelig stiller jeg mor Bianca og søster Cassie samtidig. Det bliver vildt spændende, og jeg glæder mig allerede.

Er der noget at sige til at det ikke kan blive andet end en god dag.

Ha' en god dag alle sammen - er der noget der gør jer ekstra glade i dag?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det kan da kun blive en god dag
Kommentér på:
Det kan da kun blive en god dag

Annonce