723 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

DKK opdrætter kursus DKK opdrætter kursus

Nogle af jer der var på opdrætter kursus i korsør her i efteråret der har haft det opfølgende besøg fra kennelkontakten?

jeg har intet hørt endu, og det undre mig lidt, da jeg altid har fået afvide det går rimlig hurtigt efter det kursus!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DKK opdrætter kursus
  • #1   17. nov 2009 jeg mangler stadig - nu 3 år efter ;-(
    Har rykket efter det, men da jeg blev ringet op, havde personen kun en aften som mulighed og der skulle jeg på arbejde - så hørte jeg igen ikke mere.

• #2   17. nov 2009 Vi fik at vide på fyn, at stod man og manglede mærket lidt tjept - så kontaktede man bare selv kennelkontakten og aftalte en tid i nærmeste fremtid. smiley

• #3   17. nov 2009 Platugler: fantastisk...

Ginne: okay.

Har hørt fra flere at det elles plejer at gå rimlig tjept for dem der i forvejen har kennel mærket! men ken selvfølgelig også være man har forskelligt opfattelse af hva hurtigt er... men 3år hmm det er sku under skilpadetempo smiley

• #4   17. nov 2009 Jeg tror der er meget forskel i de forskallige kredse. Det er jo kennelkontakten der skal ud og godkende. Det er frivilligt arbejde og det kan være lidt svært at få to travle kalendere til at passe sammen.

Jeg ringede til min kennelkontakt og aftalte en tid. Der var gået ca 4 mdr. uden jeg havde hørt fra ham, så jeg ringede selv. Ville jo gerne have logoet på hjemmesiden inden hvalpene kom.

• #5   17. nov 2009 jeg har enda også overbygningen ;O)

• #6   17. nov 2009
    Jeg tog uddannelsen i Aalborg her i efteråret, og da der var gået 3 mdr kontaktede jeg min kennelkontakt for at få en aftale, men han sagde at han ville vende tilbage til mig.

Dengang jeg fik mit kennelmærke skulle han egentlig også være kommet på besøg, men jeg hørte aldrig fra ham.

Nu må vi se, høre jeg ikke noget så må jeg jo tage fat i ham igen, og hjælper det ikke så må jeg jo gå videre med sagen, for jeg vil jo gerne have mærket på min hjemmeside.

Med venlig hilsen Gitte

• #7   18. nov 2009 Platugler - har du ikke klaget til DKK ?

• #9   18. nov 2009 smydi: jo, og så var det jeg fik en enkelt opkaldefter nogle mdr. Det er nu 2 år siden. Sidste år flyttede jeg og for nogle måneder siden var der indtalt en besked på min telefonsvare om at jeg skulle ringe tilbage - tror det var ang kennelbesøg men lyden var rigtig dårlig og jeg er ikke sikker og ikke høre det nummer der blev nævnt ... sååå

• #10   20. nov 2009 Kennel kontakten kan jo have været forbi jer mens i ikke har været hjemme.

Det er sket for mig, og det er kun rent tilfælde at han skulle forbi min veninde bagefter og derfor fortalte hende at han havde været forbi mig smiley

Men nej efter 2 år har vi endnu ikke haft besøg smiley

• #11   20. nov 2009 Amazing: det kontaktbesøg, der kommer efter opdrætteruddannelsen, er et aftalt besøg.

Kommentér på:
DKK opdrætter kursus

Annonce