{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indretning af fødekasse
  • #1   15. dec 2009 til at skåne hvalpene får ikke at blive klemt:-))

• #2   15. dec 2009 der er sådan en rundstok. Det er for at tæven ikke skal lægge sig på hvalpene, da de ofte kravler ud og lægger sig i siderne. Så lægger de sig derind under, og tæven kan ikke komme til at træde/ligge sig på dem..

• #3   15. dec 2009 Det var også det jeg tænkte, jeg ville bare lige være helt sikker.

Hvor højt oppe skal man sætte den?? (har en dansk svensk)

• #4   15. dec 2009 Jeg ville slet ikke sætte dem i. For når der også ligger tæpper i fødekassen kan hvalpene komme derind, men tæven kan ikke få dem ud igen. Og som nyfødt kan de ikke sådan lige finde ud af hvilken vej de skal kravle. Så jeg ville lade være. Det er de færreste små hunde der ligger deres hvalpe ihjel. Det er værre når det er store hunde med rigtig mange hunde..

• #6   16. dec 2009 nu har jeg altså både oplevet mops og fransk der ikke kunne hitte ud af det,,,og dte er ret normalt

Min venindes flatcoated lagde også en helt lille en ihjel så jeg ville gøre besværet at lave den,,det er bedre at være safe end sorry!!

• #7   16. dec 2009 Tak for input

Jeg er godt nok også spændt på, om hun vil bruge fødekassen. Hun er en rigtig "mors hund" og vil helst hænge i skørterne på mig hele tiden. Så kan godt forestille mig, at hun finder på at lægge hvalpene et mere "centralt" sted f.eks. i sofaen hvor hun tilbringer meget tid.

Prøvede det engang med en kat som også var meget tæt knyttet til mig. Der måtte jeg sidde ved siden af fødekassen under hele fødslen, ellers rendte hun efter mig og det gik jo ikke midt i en fødsels. Men forudser da, at jeg skal sidde hos Mille, når hun skal føde. Hun har jo nærmest udviklet en navlestreng til mig og den er kun blevet kraftigere efter hun er blevet parret.

Hun er nu på dag 39 så der er nogle uger endnu

• #8   16. dec 2009 de vil som regel rigtig gerne være hos en ,,mors pige eller ej,,,men når hvalpene først er der så plejer deres moder instinkter at overtage,,heldigvis

• #9   23. dec 2009 Vi har nu fået lavet kassen færdig - men hun er ganske uinteresseret i den. Hun gider ikke engang hoppe i den, selvom vi står og lokker.

Så vi er stadig spændte på, hvor hun ender med at lægge hvalpene

Kommentér på:
Indretning af fødekasse

Annonce