{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Relaxin test - hvor sikker?
  • #1   2. jan 2010 Ved ikke hvor sikker den er, men jeg har fået taget den 3 gange og alle gange har den vist rigtigt, dog skal man ikke tage den for tidligt, for så kan den vise falsk negativ, det har jeg prøvet, men tog den også allerede på 21. dagen, og det er for tidligt

  • #3   2. jan 2010 JEg har fået lavet en denne gang.. Og den er også god nok.. smiley På 28 dagen..

  • #4   2. jan 2010 Tak for svar. Det er mig der har lavet indlæg på HF også, så det havde jeg set :o)

    Situationen er den at min tæve testede negativ på 30. dagen, men jeg er bare overbevist om at hun er drægtig....men jeg får hende scannet så hurtigt som muligt da det da er ulideligt at gå her og være usikker.



  • #5   4. jan 2010 Tæven er scannet drægtig i dag, så relaxin testen er åbenbart ikke 100% sikker

  • #6   16. mar 2010 Hvad koster det at få lavet sådan en test?

  • Charlotte W
    Charlotte W Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   18. sep 2011 Jeg er den heldige ejer af en Coton De Tulear, og har fået hende parret på 10 dagen. De hang sammen i 25 min., så alt burde være godt.

    Jeg fik hende så scannet samt fik foretaget blodprøve (relaxzin-test), da hun var 4 ½ uger hende i hendes drægtighed. Scanningen + blodprøven var negative, hvilke selvfølgelig var ærgeligt. Dyrlægen sagde, at blodprøven er 97 % sikker. Men kan prøven tages for tidligt i forløbet?
    Men vi syntes altså, at vores Bella fuldstændigt har ændret adfærd. Hun er mega sulten også når hun lige har spist, og har taget 300 gr. på efter hendes løbetid. Normalt er hendes brystvorter meget små og flade, og nu er de 4 gange fordoblet, stritter og er lyserøde...

    Er der nogen, der har nogle erfaringer?
    Charlotte


Kommentér på:
Relaxin test - hvor sikker?

Annonce