{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

hvalpekassen {{forumTopicSubject}}

nogle gode ideer i stedet for aviser i hvalpegården.synes der går rigtig mange aviser til,og der kommer hurtigt til at lugte grimt bruger rodalon flere gange dagligt.har ved dette kuld lært dem at gå på katte bakke, og det er de også rigtig dygtige til men der er kattegrus over det hele,for bedst som en af dem sidder nok så pænt og laver bummelum fare de to andre på ham.(det er tre drenge) og vil lege farlige dyr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpekassen
  • #3   12. jan 2010 hej de er 9 uger og er rigtig tit ude er næsten renlige ,og ja jeg ved godt de lugter ,søgte faktisk kun efter nogle gode ideer, har avlet i mange år.
    det kunne jo godt være at der var nogle der brugte andet end aviser.og man kan jo ikke forlange at de små fyre er helt renlige i en alder af 9 uger. og slet ikke i den kulde,det er ikke sundt for de små at være ude mere end 5-10 min af gangen.Det er korthårs race.

• #4   13. jan 2010 Jeg syntes så det er for tidlig at sætte hvalpe ud når de er 4 uger gamle ... men det kommer selvfølgelig an på om det er sommer eller vinter og hvad race det er .
    Jeg vil ialtfald ikke sætte en 4 ugers gammel hvalp ud i denne her kulde...

• #5   13. jan 2010 Der hvor jeg købte Charlie brugte hun høvlspåner. Men da hun syntes at det svinede for meget er hun begyndt at bruge træpiller. Og det stopper hun aldrig med igen. Det fungerer super godt.Måske det var en løsning i stedet for kattegrus.

• #6   13. jan 2010 Elisabeth N måske har du ret. Jeg har ikke lige tænkt over det. Men opdrætter sagde bare at det fungerede super godt for hende. Hun havde ikke haft nogle problemer overhovedet. Det er goldens hun har og de bruger det først når hvalpene er 5-6 uger. Ved ikke om det evt. har noget at sige.

• #8   13. jan 2010 Hmmm jeg ville ik selv bruge spåner ved mine hvalpe. Og skal det endelig være spåner, så ville jeg vælge spåner til allergi heste pga nedsat støvpartikler.
    Ellers har jeg set folk bruge vådlagen til de små racehunde hvalpe med ok resultat. De kan vaskes.

• #9   14. jan 2010 alt efter størrelsen på hvalpene ( race) vil jeg mene at et wet bed er godt til små racer. selv bruger jeg såner, ( det samme som bruges til heste) og har kun rigtig gode erfaringer med det.. hellere ha lugten af spåner end prut, og skider de, bliver det hurtigt pakket ind, og er lige til at samle op, tis synker ned, så overfladen er altid ren.. jeg skifter ca hver 3 dag, alt efter deres størrelse og hvor meget de gør.

og det er kanon sjovt at se dem få nye spåner,, de vælter sig for vildt i det ;o)

• #11   17. jan 2010 til jer der bruger spåner - har i så spåner i helle hvalpekassen - altså så hvalpene også sover i spånerne?
    Jeg har også hørt godt om spåner.
    Hvor køber i dem og hvad koster det ?

• #12   17. jan 2010 jeg har spåner over det hele, men når de bliver store nok til at de kan hoppe ud og ind af kassen har de meget mindre spåner i kassen og flere udenfor ( jeg har en aflukket og overdækket terrasse, som jeg strøer spåner på, )
    fordelen ved spånerne er at de tidligere kan bevæge sig ud og ind, da de ikke her kan lægge sig på koldt gulv, spånerne isolerer for det. jeg vil mene at langhårede hvalpe sagtens kan gå i spåner, netop så de ikke samler lorte mv videre op. jeg køber spåner hos foderstofferne, og giver 90 kr for en 80 liters pakke. de er støvfrie og er de samme som bruges til allergiheste

Kommentér på:
hvalpekassen

Annonce