{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

drægtighed / fødsel {{forumTopicSubject}}

Hej igen smiley
alma har nu ikke spist ´siden fredag aften, intet, vi kan slet ikke få noget i hende.
hendes tempertur var igår eftermiddag på 38,14. hvilket er det højeste den har været på.
i løbet af dagen faldt den lige så stille igen og kl 24.00 var den på 37,34
kl 01,20 var den på 36,76
kl 03, var den 36, 62 og imorges var den så 36,76 igen.. óg har ligget der omkring helt til nu hvor den er på 37,8 så den harfaktisk ligget lav i 13 timer nu. og alma har bare sovet som en sten..

hun har ikke bygget rede eller noget, bare sovet..
men ved ikke om det er fordi hun snart skla føde temoperturen har været så lav, eller om de snyder os.

er der nogen der har oplevet, at den var lav i så længe udne hun overhovedet bygger rede eller puster osv sådan?


er ved at være lidt bekymret ovr hun ikke vil spise, selv om jeg har ´læst det e rnormalt op til fødsel. men det er jo i halvandet døgn nu,
hun har kastet op engang, men der var ikke rigtig andet en vand der kom op.

Alma er idag på dag 61 fra første parring.

og temperturen har aldrig ligget så lav i så længe før.
for et par dage siden faldt den lidt, og vi troede der var fødsel for vej, men den steg med det samme igen.. den har ligget og skiftet meget de sidste par dage.. men ikke som nu.
http://hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=375264 her er en andan tråd som jeg startede den anden dag hvor jeg troede temperturen var faldet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drægtighed / fødsel
Kommentér på:
drægtighed / fødsel

Annonce