Mopsen og hårsækmider Mopsen og hårsækmider
Hej:)
Håber der nogle der ligger inde med lidt info omkring hårsækmider..
Jeg har en bette mops på 9 mdr, hun har gennem de sidst 4 mdr haft hårsækmider. Hun er på 4 forskellige slags medicin+hun bliver vasket hver 2 dag i speciel shampoo for at bekæmpe miderne.
Var ved dyrlægen igår og hun kom med den forfærdelige besked om at min lille pige måske ikke blev rask igen.. Så det er sidste chance med den medicin hun får nu..
Vil for alt i verden ikke miste min guldklump! - Mit spørgsmål er der nogle der selv har kæmpet med denne sygdom? Vil gerne hvis der mere jeg kan gøre for hende, så hun kan blive rask.
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
Hun ved alt der er at vide om sygdommen.
Men overvej også hvordan din hund har det. Den lider dagligt..... Tænk på det når du træffer din beslutning om hvorvidt den skal leve eller ha fred.
Pøj pøj med det!
aug 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
Vil ihverfald gøre alt for hun ska blive rask ellers ska det da op til overvejelse.. Det jo stressende for hende at gå og klø...
aug 2009
aug 2009
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
ALLE hunde har hårsækkemider. Problemet er at hvis de har et dårligt imunforsvar, så kan de ikke selv holde miderne på det niveau de burde, og miderne går amok. Din hund har arvet dårlig imunforsvar fra sin mor. Eller far. Eller begge.
Men det smitter ikke.
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.220
aug 2009
Mopsen og hårsækmider