1.947 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Brun labrador Brun labrador

Hej alle

Jeg er den heldige ejer af en sød brun labrador. Han ligner dog ikke andre brune labradore, jeg har set, han er en del mindre, og mere ruhåret.. Kan han være en krydsning mellem sort og brun, og har bare fået den brune farve?
Kig lige mine billeder, og prøv at komme med et svar.. Det er ikke vigtigt i forhold til avl, da han udelukkende er en kælehund, men det kunne da være sjovt at vide, og der er så mange kloge mennesker herinde, der ved meget mere omddet end jeg gør.

På forhånd tak!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brun labrador
  • #1   19. feb 2010 Jeg ved desværre ikke noget om det, men lækker er han!! smiley han ser dog lidt slankere ud i hovedet end de labradors jeg lige har set smiley

• #2   19. feb 2010 Nu avles de 3 farver labber jo altså efter samme standard, så kryds mellem farverne giver ikke en hund der ser anderledes ud;o)

Hvis han er rigtig ruhåret, er han næppe ren labrador. Hvis pelsen bare er "ikke helt så glat og blød som nogen andre labber", ja så har han såmænd nok bare en anden pelskvalitet end dem.

• #3   19. feb 2010 Han er bare ikke så glat og fin, som de fleste andre.. Det er nu også ligegyldigt for mit vedkommende, hovedsagen for mig, er at jeg har en lækker hund.

• #4   19. feb 2010 Dejlig ser han ihvertfald ud!! smiley

• #5   19. feb 2010 Pelsen er ikke forskellig fra farve til farve smiley Så hvis han er ruhåret, så er der noget andet end lab i.

han ser nu rigtig sød ud smiley

• #6   19. feb 2010 min Simba er også en race ren lab , men hans pels er meget mere grov og med længere hår på ryggen. Endvidere bølger denne længere pels hele vejen ned af ryggen.
    Jeg ved 100 % sikkert , at han er ægte ( selvom han ikke har tavle ) da avleren havde begge forældre og farfaren. Som er ægte med tavle.

Simbas hoved er også noget mindre end andre labber jeg har set.

Helt sikkert falder Simba udenfor kravene til udstilling , men stadig er han ægte.

Så tror du ikke bare at du ligesom , jeg har en ægte , men den sgutte lige klar til udstilling smiley

• #7   19. feb 2010 han er så fin..... jeg har 2 brune labber, og de er slet ikke ens..Hannen er lidt grovere i pelsen og kortere i hovedet end tæven. De har ikke tavle nogen af dem, men 100 % ægte.. Og de er så forskellige som dag og nat..Synes Basse er en smuksak og ham skal du være stolt af..

• #8   20. feb 2010 Bolle's pels er også meget grovere i "bølgen" over ryggen.
    Så mon ikke bare det skal være sådan?

Kommentér på:
Brun labrador

Annonce