Tempraturen {{forumTopicSubject}}
Nu er fie's tempratur faldet til 35.7 . Hendes normal ligge på 37.5.
Det var ikke min plan at der skulle komme hvalpe nu. Hundene gik i hver deres hundegård om dagen og hvert sig rom når vi var hjemme. Troede jeg. Det er nu kommet frem at ungerne har haft dem sammen i haven uden opsyn. MØG UNGER.
Vores hen var desværer kun 15 månder da det skete. øvøv.
Jeg troede at hun bare var ved at blive for tyk omkring den 4-5 uge, så jeg sat hende lidt ned i foder. men hun blev tykker. Så til dr. dyr. Hehe hun er med hvalpe. var svaret. sagde han. Vi tog et par billeder. ca 7 stk.
Så ville jeg jo gerne har haft ham til at give Fie en sprøjte for at afbryde det nu. Men nej det ville han ikke.
Mig hjem og skælle ud på ungerne. Men skeet er jo skeet.
Nu er det jo ved at være, kom jeg til at tænke på, jeg kan vel ikke få en stamtavle på??
Fie er ikke meget for hendes fødekasse, selv om jeg er i den og har godbidder med. Hvad kan jeg gøre??
Tak for i gad og bruge lidt tid på mit indlæg og spørgsmål
dec 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Hunde: 5 Emner: 69 Svar: 566
Fødekassen skal hun nok blive glad for, når hun begynder at få veer, Hvad har du i den?
Har mor stamtavle? har far stamtavle? bare ikke været udstillet?
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 61
De er begge med tavle og er bare ikke blevet udstillet endnu.
dec 2009
Jeg selv, ville aldrig putte en dyne eller tæppe i kassen, da terrier BYGGER rede, hun kan dække hvalpene til og ikke finde måske en, der er forskellige Holdninger, jeg selv bruger hø!! køber det hos SPAR, det er det til kaniner og marsvein!!! andre bruger aviser, riv dem til konfetti, så hun kan bygge rede . Andre andte bruger weetbed.----
ps har selv en tæve (FOX)der er lige ved at føde, hun er på 67 dagen så det er på høje tid, har lige fået noget til hende så hun starter!!
apr 2009
jeg smutter lige til købmanden og hentert hø
dec 2009
Sådan var det for nogle år siden, måske er det lavet om, men kontakt allerede nu inden de bliver født, både DKK og DTK.
apr 2009
apr 2009
67 dage puha hun må ha det hårdt. Jeg håber hendes fødsel gå godt.
Fie snuser meget til høet, men hun gå ikke i den. men det kommer nok.
Held og lykke.
apr 2009
apr 2009
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.300
Og jeg ville aldrig bruge hø i en fødekasse, det er noget der vil kradse hvalpene og deres bare maver så de vil få en masse rifter... Vi brugte fleece tæpper da de blev større og da de var helt nye brugte vi et vetbed og de kan i dag købes i alle maxizoo...
apr 2009
Hun fødte i min seng og har dem i en stor kasse fra naboen, der har hun selv tage noget vasketøj med.
Så det er hende selv der har valgt redemartriale.
apr 2009
Fie har det rigtig godt og dyrlæge kom på besøg lørdag eftermiddag for lige kigge. Han var lige i nabolaget.
Nu har jeg læst ved flere indlæg om nogle sprøjter til tæven. Men vores sagde det ikke var nogle grund til.
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.216
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 534
apr 2009
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.216
Tempraturen