{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Tempraturen {{forumTopicSubject}}

Nu er fie's tempratur faldet til 35.7 . Hendes normal ligge på 37.5.
Det var ikke min plan at der skulle komme hvalpe nu. Hundene gik i hver deres hundegård om dagen og hvert sig rom når vi var hjemme. Troede jeg. Det er nu kommet frem at ungerne har haft dem sammen i haven uden opsyn. MØG UNGER.
Vores hen var desværer kun 15 månder da det skete. øvøv.
Jeg troede at hun bare var ved at blive for tyk omkring den 4-5 uge, så jeg sat hende lidt ned i foder. men hun blev tykker. Så til dr. dyr. Hehe hun er med hvalpe. var svaret. sagde han. Vi tog et par billeder. ca 7 stk.
Så ville jeg jo gerne har haft ham til at give Fie en sprøjte for at afbryde det nu. Men nej det ville han ikke.
Mig hjem og skælle ud på ungerne. Men skeet er jo skeet.

Nu er det jo ved at være, kom jeg til at tænke på, jeg kan vel ikke få en stamtavle på??

Fie er ikke meget for hendes fødekasse, selv om jeg er i den og har godbidder med. Hvad kan jeg gøre??

Tak for i gad og bruge lidt tid på mit indlæg og spørgsmål

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tempraturen
  • #1   18. jun 2010 Hej
    Fødekassen skal hun nok blive glad for, når hun begynder at få veer, Hvad har du i den?

Har mor stamtavle? har far stamtavle? bare ikke været udstillet?

• #2   18. jun 2010 I fødekassen er der som nederste aviser, en jounierdyne, hendes ynglings tæppe og en pude hun har taget der i.
    De er begge med tavle og er bare ikke blevet udstillet endnu.

• #3   18. jun 2010 Er det DKK hunde?

Jeg selv, ville aldrig putte en dyne eller tæppe i kassen, da terrier BYGGER rede, hun kan dække hvalpene til og ikke finde måske en, der er forskellige Holdninger, jeg selv bruger hø!! køber det hos SPAR, det er det til kaniner og marsvein!!! andre bruger aviser, riv dem til konfetti, så hun kan bygge rede . Andre andte bruger weetbed.----

ps har selv en tæve (FOX)der er lige ved at føde, hun er på 67 dagen så det er på høje tid, har lige fået noget til hende så hun starter!!

• #4   18. jun 2010 det er dkk hunde.
    jeg smutter lige til købmanden og hentert hø

• #5   18. jun 2010 Hvis de begge har DKK tavle, er der en stor chance for at du kan få dem avlsgodkendt !!! Kontakt Dansk Terrier Klub .- Det foregår på den måde, at du efter hvalpene er født skal stille med både han og tæve på først kommende udstilling, tæven først ,når hvalpene er 8 uger, hvis de bliver godkendt med mindst en 2 præmie, så kan hvalpene få TAVLE, men de kan først få dem udleveret, når det er ok med forældredyrene.
    Sådan var det for nogle år siden, måske er det lavet om, men kontakt allerede nu inden de bliver født, både DKK og DTK.

• #6   18. jun 2010 super, det har jo ikke været min plan og det skulle værre nu. Begge hunde er til meldt i hendested til august.

• #7   18. jun 2010 Jema. Tak for hjælpen, jeg har snakket med DKK og der kommer tavle på dem.
    67 dage puha hun må ha det hårdt. Jeg håber hendes fødsel gå godt.
    Fie snuser meget til høet, men hun gå ikke i den. men det kommer nok.
    Held og lykke.

• #8   18. jun 2010 øh de hun er faldet i tempratur, og hvis hun føder i løbet af de næste 24 timer vil hvalpene nå at blive uge på dagen.

• #9   18. jun 2010 men hvis ikke bliver hun jo hjemme

• #10   18. jun 2010 Mette jeg ville vente med at tage tæven til udstilling, da hun under alle omstændigheder ikke vil vise sig fra sin bedste side der, da hun lige har ligget med hvalpe i 8 uger og det kan altså tage rigtig hårdt på hende.

Og jeg ville aldrig bruge hø i en fødekasse, det er noget der vil kradse hvalpene og deres bare maver så de vil få en masse rifter... Vi brugte fleece tæpper da de blev større og da de var helt nye brugte vi et vetbed og de kan i dag købes i alle maxizoo...

• #11   19. jun 2010 Hun skal heller ikke med, hun er bare blevet tilmeldt, men jeg er ikke dyrplager.
    Hun fødte i min seng og har dem i en stor kasse fra naboen, der har hun selv tage noget vasketøj med.
    Så det er hende selv der har valgt redemartriale.

• #12   22. jun 2010 Hun har fået 5 tæver og 2 hanner.

Fie har det rigtig godt og dyrlæge kom på besøg lørdag eftermiddag for lige kigge. Han var lige i nabolaget.
    Nu har jeg læst ved flere indlæg om nogle sprøjter til tæven. Men vores sagde det ikke var nogle grund til.

• #13   22. jun 2010 forlanger DKK ikke DNA test, nu hvor du ikke med sikkerhed kan sige at det er din han der har parret hende ?? Du har jo ikke set parringen...

• #14   22. jun 2010 Tillykke med dem smiley og det med sproejten sagde min dyrlaege her i holland ogsaa var unoedvendig hvis taeven var fin.. smiley

• #15   22. jun 2010 Nej ingen dna, for børnene har taget billeder af det.

• #16   22. jun 2010 Mette: det er da nogle fremlig unger du har smiley

Kommentér på:
Tempraturen

Annonce