{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Når hvalpene rejser hjemmefra {{forumTopicSubject}}

Nu er der ikke mange dage til først Sally rejser hjemmefra (torsdag) og senere Bella (lørdag) .

Så er det jeg tænker på lille mor Sille. Hun beholder dog Bonnie men jer som har avlet før, hvordan oplever i tæven har det når hun mister hendes hvalpe?

På den ene side er jeg glad for at komme af med et par terrorister, men så alligevel ikke, for de har hver sin dejlige personlighed. Det bliver nok ligesom da ungerne fløj af reden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når hvalpene rejser hjemmefra
  • #1   18. okt 2010 Mine hvalpe forlader ikke kennelen før de og moderen er parate til dette. Det kan svinge mellem 8 - 13 uger efter hvalpenes fødsel. Hvis de er parate ,vil moderen kun reagere med en lettelse over, at hvalpene ikke kræver så meget af hende.
    Jeg gør det, at jeg lukker moderen ud ,mens de nye ejere kører med hvalpen, og så fjerner jeg så meget som muligt af lugten fra hvalpens omgivelser før jeg lukker moderen ind igen.
    Det bevirker at hun leder nogle få minutter ,og så er hun som hun plejer igen.

• #2   18. okt 2010 Mine tæver har været helt klar til at vinke farvel når hvalpene er 8 uger - det har været lidt sværere for mig ;0)

• #3   18. okt 2010 Mine hvalpe flytter som 9-10 uger. Moderen er med ude og se at den kommer ind i bilen med den nye familie og kører væk. Jeg har aldrig oplevet hun har ledt efter en hvalp og hun opfører sig som normalt.

• #4   18. okt 2010 her har maya osse fulgt sine hvalpe ud til bilen så hun kunne se de kørte, så hun netop ikke skulle lede efter dem det ville være synd, men hun har taget det hårdt de første par dage men så blev det bedre,vi har osse beholdt en hvalp det hjalp :O)

• #5   18. okt 2010 Jeg synes at det er meget forskelligt hvordan moren reagerer, jeg har både oplevet at moren har været ligeglad, men også oplevet en tæve, der gik fudlstændig i panik, da hun så de tog hvalpene med, så hun skulle helst ikke være i nærheden, når de rejste. Jeg oplevede ikke at hun ledte efter dem bagefter.

• #6   18. okt 2010 maya har 2 gange klamret sig til sin hvalp da de skulle gå og hun hylede højt men jeg har det bedst med hun ser de går,

• #7   19. okt 2010 En af vores tæver er ked af det uanset hvad tid det er.

Vi sælger altid vores hvalpe når de er 8 uger, men vi har sommetider haft hvalpe til at gå et stykke tid, men det er som om hun bliver en smule deprimeret når den sidste også er flyttet.
    Og hun tager gerne andre hundehvalpe hvis hun kan komme til det smiley

Men normalt har vi aldrig problemer, de plejer at være godt trætte af deres hvalpe når de bliver 6-7 uger.

• #8   19. okt 2010 vores tæve har også været lettet når hvalpene rejste. ingen sure miner fra hende!!

Kommentér på:
Når hvalpene rejser hjemmefra

Annonce