1.277 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 53 Svar

Hurtig hurtig er nok for sent ude. Hurtig hurtig er nok for sent ude.

jeg har to tæver på HELE 4 mdr som jeg gerne vil ha parret inden de bliver alt for gamle.... De er godt nok ikke i løb, men det betyder vel ikke noget????

Nogen der kan hjælpe???? race osv er helt lige meget, for det er jo sådan at der IKKE er nogen bla.hvalpe til salg så jeg vil da lige lave nogen og nu er det jo snart jul.

Hvalpene vil blive solgt uden nogen form for ansvar så hvis din han fejler noget så betyder det intet da bla. hunde jo aldrig bliver syge ( Det har jeg selv læst herinde)

Hvalpene vil heller ikke nødvendigvis blive chippet, eller sundhedstjekket for det koster jo penge og jeg skal altså ha råd til de julegaver i år. Hvis du ønsker at give en hvalp væk i julegave kan vi sagtens finde ud af noget, for det er heller ikke nødvendigt at de er 8 uger før de forlader os, man kan jo bare give dem noget alm mælk, det tager de slet ikke skade af.

Så kom frem med alle jeres hanner der har ønske om at blive far, men han skal virkelig ønske det...............

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtig hurtig er nok for sent ude.
Kommentér på:
Hurtig hurtig er nok for sent ude.

Annonce