{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.322 visninger | Oprettet:

Akut opmuntring søges {{forumTopicSubject}}

Min tæve var drægtig med 2 hvalpe, den første er født her til aften men har været på kbh dyrehospital og få den aflivet, da den havde kæmpe ganespalte + indvolde siddende uden på kroppen.
Den var ganske levende med god sutterefleks osv, puha.

Nr. 2 er ikke født, hun tager lige en pause, men kan i ikke komme med gode historier og eksempler på at bare fordi en er misdannet behøver den anden ikke være det? Håber sådan den er normal. Nu orker vi ikke flere grimme ting.

Tæven har det godt og er ikke ked af at hvalpen er væk. Det er jo heldigvis det vigtigste.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Akut opmuntring søges
  • #1   13. dec 2010 selvom den ene hvalp er misdannet behøver den anden absolut ikke at være det, men ingen regler uden undtagelser...

• #2   13. dec 2010 For ikke længe siden blev der født et kuld på 5 hvor den ene måtte aflives fordi den var total misdannet.
    Der er ikke noget med de 4 andre.

Og sådan kan det tit gå.
    Så det behøver ikke bekymre dig:-)

• #3   13. dec 2010 Kopierer lige det her fra et indlæg jeg lavede i chihuahuagruppen:

Dika fødte her til aften to hvalpe.
    Hvalp nr. 1 blev født med stort ganespalte og indvoldene uden på kroppen. Vi kørte til Kbh dyrehospital og fik den aflivet.

Hvalp nr. 2 troede jeg kortvarigt var normal, men hun havde desværre et stort åbent hul i hovedet, som hun blødte ud af. Så hun blev også aflivet.

Både moren og faren har før fået sunde og raske hvalpe, det er første gang de får defekte hvalpe, så det var åbenbart bare en meget meget uheldig genetisk kombination, var dyrlægens vurdering.

Det har været en grim nat, specielt hvalp nr. 2 er et syn jeg meget sent vil glemme, det var godt nok uhyggeligt.

Dika har det heldigvis godt, hun er medtaget efter fødslen, men intet mere end normalt. Hun leder ikke efter hvalpene mere og har ikke meget mælk, så det skal nok gå. Mine andre hunde kan dog desværre ikke lide mig i dag, fordi jeg lugter for meget af blod og døde hvalpe, tror jeg.

ØV.

• #4   13. dec 2010 Det er jeg ked af at høre.
    Mange kærlige tanker her fra til jer alle.

• #5   13. dec 2010 Det gør mig ondt, varme tanker til dig og vufferne

• #6   13. dec 2010 R.I.P smiley

• #7   13. dec 2010 Det gør mig ondt Linnea, men godt at Dika klare sig så fint.
    Trøsteknus<3

• #8   13. dec 2010 det er desværre hvad der kan ske, bedre held næste gang Linnea

• #9   13. dec 2010 Så synd at du skulle ha så grim en oplevelse med hvalpe..... syntes da så bestemt at du skal prøve igen og få en god oplevelse med det....

• #10   13. dec 2010 kære linnea

det gør så ondt at læse hvad dig og Dika har været igennem
    stakkels stakkels jer

ved slet ikke hvad jeg skal sige.... for intet kan hjælpe eller fjerne de følelser du har nu

tænker på jer

håber Dika kommer sig hurtigt

R:I:P til de små

tanker
    lykke

• #11   13. dec 2010 Lena: Tak for din historie, det var "rart" at høre at det ikke kun er mig det er sket for, selvom jeg selvfølgelig også har ondt af din mor.

Ja grim oplevelse.
    Begge forældre har før fået normale hvalpe, faktisk kun normale hvalpe, men tæven skal ikke have flere hvalpe nu, det har jeg intet behov for.
    Hannen ejer jeg ikke, så det er ikke min beslutning.
    Han har fået to kuld før dette, et med 4 og et med 5 hvalpe, uden problemer. Så jeg bebrejder heller ikke ham.

Hun har ikke spist harelort eller andet, hun spiser i det hele taget aldrig noget hun ikke skal, hun vil knap nok have godbidder, jo mindre de er ualmindeligt lækre.

Jeg er ikke så ked af det, havde jo intet forhold til hvalpene. Men det var en meget meget grim oplevelse. Specielt den nr. 2... med øjnene og hullet.. puha.

• #12   13. dec 2010 Øv, det er jeg godt nok ked af at høre, det er jo enhver opdrætters mareridt....godt at høre at hun trods alt har det godt.

Kommentér på:
Akut opmuntring søges

Annonce