1.108 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hvalpemælk på Fyn hvalpemælk på Fyn

hej gutter og gutinder, er der nogen fra fyn( nærheden af nyborg ca ) der ligger inde med lidt hvalpemælk, min leverandør er ikke kommet frem i tide og alt tyder på hun vil føde rimeligt snart ( uro mv. ) så for at være på den sikre side vil jeg lige se om der var lidt mælk at få fat i , i nærheden, hvis det bliver nødvendigt..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpemælk på Fyn
  • #1   2. jan 2011 Man kan hente noget hos dyrlægevagten ved jeg . Ihvertfald på sjælland smiley , men det burde man også kunne på fyn .. smil

• #2   2. jan 2011 Theresa, Michael er min dyrlæge, og højst sandsynligt ham der alligevel skal komme, men jeg har allerede bestil flere kg mælkepulver, så for at spare lidt ville det være rart om nogen havde evt en rest.. i morgen skulle jeg jo gerne få pulveren med posten, det er kun en nødløsning, såfremt hun vil begynde at føde.. ( sidst endte det i kejsersnit og frastødelse af hvalpe, så skal ha det in mende )

• #3   2. jan 2011 Ellers er der gedemælk, det er godt til hvalpe.
    de sælger også råmælk. det er på fyn.

http://www.stihoejs.dk/146789

der er adresseog telefonnr. her.

http://www.stihoejs.dk/146783

• #4   2. jan 2011 Årh jeg ærger mig da over jeg lige har smidt to breve ud, de kunne nemlig ikke holde sig til vi får hvalpe igen, men var ikke udløbet..... øv øv håber du finder en løsning HVIS det skulle blive nødvendigt.

Og held og lykke med den forstående fødsel.

• #5   2. jan 2011 Vi mistede for mange år siden 10 rottweiler hvalpe, fordi vi skiftede mellem mælken og de fik diarrè og døde alle. Vi startede efter aftale med en hjemmelavet blanding, efter aftale med dyrlægen, som vi før havde brugt med held og det gik fint i starten. Men så ville vi bruge et, troede vi, bedre pulvermælk til hvalpe og så det bare galt med maverne.
    Så man skal åbenbart passe på med at skifte.

Kommentér på:
hvalpemælk på Fyn

Annonce