{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Antal hvalpe
  • #1   22. jan 2011 røngten vil jeg tro der kan du se hvalpenes rygrad

• #2   22. jan 2011 Skal tæven ikke være meget afslappet, før man kan se det elt rigtige antal og hvornår i drægtigheden skal det være?

• #3   22. jan 2011 Så lige din tattoo, er det oppe ved Vassi du har fået den lavet? Den er super fed og jeg er dybt misundelig.

• #4   22. jan 2011 du kan aldrig være 100% sikker på antallet uanset metoden. Det er altid en risiko/chance for at der gemmer sig en bag de andre....

• #5   22. jan 2011 Ok, vor langt henne skal hun være?

• #6   22. jan 2011 få gode dyrlæge kan scanne omkring 24-28 dagen og give dig et ok antal... MEN så tideligt kan der stadig gå fostre til og så er du lige vidt.

Så kan du 7-10 dage inden fødslen tage et røntgen billed - hvis der er få hvalpe, så kan man oftest regne med det... hvis dylle ikke er en klaphat smiley så tæller man cirkler= kranie og evt tilhørende rygrad med ribben... ligner ldit et sildeskelet smiley
    MEN MEN MEN man kan let tage fejl - jeg har oplevet at få at vide at der kom 3 og det gjorde der - oplevet at der skulle komme 5 og der kom 6 - opelvet at der skulle komme 6 og der kom 9.... så gem heller pengene og brug dem på et billed bagefter, for at være sikker på at alle hvalpene er ude

• #7   22. jan 2011 Platkugler

Tror jeg vil gøre som du har foreslået så, har i forvejen nogle til et kejsersnit hvis det skulle ende sådan.

Jeg er noget spænt på hvor mange der er og hvornår hun føder. Hun er pænt stor nu. Hun er parret 1 og 2 gang d 17 december og 3 gang d 18 december og så ville hun ikke mere.

• #8   22. jan 2011 Og kom så til at se der står platugler og ikke kugler som jeg har skrevet sorry

• #9   22. jan 2011 Rikke L: Jaaa det er oppe ved Vassi, det er dog Claus der har lavet den smiley Mange tak for rosen, de er super dygtige derinde

• #10   22. jan 2011 Rikke: ved min race passer det nogenlund med at tæven tager 1 kg på i vægt, pr hvalp hun venter - så hvis hun lige inden fødslen vejer 7 kg mer end inden parring, så siger tommelfingerreglen at der kommer 7 hvalpe.

• #11   23. jan 2011 Stinne : Klaus har også lavet mine 2. Den første er jeg ikke tilfreds med, synes virkelig farven er grim på den. Men nr 2 er jeg bare så glad for.

Platugler: Tak for tippet. Fik dog ikke vejet Sally lige inden parringen, men 14 dage før da hun blev vaccineret og tjekket igennem af dyrlægen. Må hellere lave mig en huske seddel

Kommentér på:
Antal hvalpe

Annonce