{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tæve med lidt mælk.
  • #2   3. mar 2011 Tager de små stabilt på i vægt? Det er sådan set den bedste indikator for om der er nok mælk eller ej.

    Hvordan går det med feberen?


  • #3   3. mar 2011 mange tak for jeres svar.
    jo hvalpene tager på alle sammen. dog nogen mere end andre. men indtil nu har de alle taget på hver dag.
    det kan godt være det bare er mig. men syntes bare patterne ser meget udtømt ud. og jeg kan ikke rigtig presse noget ud.
    hun spiser recovery dåsefoder, så det er der i hvertfald rigeligt med energi i. og så knuser jeg hvalpefoder i det. hun ville ikke have hvalpefoderet i tigermælk.
    jo det er orijen hun får, det er nemlig ikke ment at bløde op. men kan lade sig gøre. men det går nemmere når jeg knuser det.

    angående hendes feber, så svinger den stadig meget smiley jeg skal lige til at tage den igen nu her. og hvis den stadig er høj, så ved jeg snart ikke hvad vi stiller op smiley håber dyrlægen kan hjælpe.


  • #4   3. mar 2011 Puha, hvis feberen stadig er høj, så ville jeg insistere på at dyrlægen gjorde noget mere for at finde grunden.

    Hvis nogle ikke tager så meget på, så sørg for at læg dem til de gode patter så du er sikker på at de får. Men så længe de ellers tager jævnt på, så har hun mælk.


  • #5   3. mar 2011 ja. hun ligger lige med alle hvalpene der patter lige nu. så når de lige er lidt færdige, så tager jeg temp. igen. og hvis den stadig er høj så vil jeg også have at dyrlægen skal gøre noget mere for at finde ud af hvad der er i vejen.

    ja de to små bliver jævnt lagt til de gode patter så vi er sikre på de får. men ja, alle tager på så kan godt være det bare er mig der syntes der mangler mælk. det er jo også meget mælk hun skal bruge til 7 hvalpe, og hun har kun 8 patter der er mælk i.


  • #6   3. mar 2011 lena. ja det kan også ende med jeg bliver nød til det. syntes bare det ellers er et super godt foder.
    barfer du ikke også normalt?


  • #7   3. mar 2011 ja det var også derfor jeg valgte orijen, fordi jeg ikke ville barfe hvalpene. Nala har også været på barf underdrægtigheden. men da vi fandt ud af hun havde 8 hvalpe, røg hun over på hvalpefoder med lidt kød blandet i. fordi vi skulle sikre hun kunne klare så mange hvalpe.
    lige nu får hun jo faktisk bare det hun vil have rc vil hun gerne spise og så får hun lidt kød og kallun også. og så tigermælk, som hun er helt vild med.

    har lige taget hendes temp, og den var på 39,6. det er det laveste den har været siden fødslen. så det går heldigvis den rigtige vej nu.
    men puha det er hårdt når de ikke er friske. har så ondt af hende, og dårlig samvitighed. det er jo mig, og ikke hende, der har valgt at hun skulle have de hvalpe smiley


  • #8   3. mar 2011 Hvor længe siger dyrlægen at hun må have så høj temp. inden der skal ske noget?



  • #9   3. mar 2011 moster. han sagde at den skulle være faldende. ikke noget om hvor længe. men jeg skal ned og hente noget mere foder om lidt. så skal jeg lige hører dem hvad vi gør ved det.

    lena. dejligt at de er blevet store er fine smiley ja jeg har også kigget på de halsbånd,de ser super fine ud smiley


  • #10   3. mar 2011 okay, det ville vel være rart at vide hvornår man skal være lettet eller nervøs, om det går hurtigt nok eller for langsomt.



Kommentér på:
tæve med lidt mælk.

Annonce