Så er Bianca gået på barselsorlov i dag. Så er Bianca gået på barselsorlov i dag.
Det har hendes sidste udstilling, for hun er 4 uger henne. Ingen synlige tegn, dog er hendes dievorter blevet lyserøde og hun er meget tryghedssøgende. Så jeg er overbevist om at hun er drægtig. Det må tiden vise, gerne snart Bianca. Jeg skanner dog ikke, for jeg vil ikke stresse hende. Enten er hun eller så er hun ikke drægtig. Jeg holder på at hun er.
Hun sluttede i dag i raceklubben med at blive 2. Bedste Tæve og var med til at vinde opdrætsklassen. Hun var den højst præmieret af deltagerne i opdrætsklassen.
Vi har indført ekstra konkurrencer, som går på at kåre Bedste Hoved, Ører, Krop, Gang (bevægelser) og Handler. Dommeren deler kort ud til de hunde der skal deltage i en eller flere af de konkurrencer.
Sjovt nok er jeg paranoid hvad angår Biancas ører. Sørme om hun ikke blev udtaget til den konkurrence. Det var i øvrigt den konkurrence med flest deltagere, ialt 6. Bianca blev højst overraskende nr. 3. Han sagde, at når ørerne ellers sidder uden vejr eller anden påvirkning, så er det noget nær helt perfekte. Tænk sig, det havde jeg aldrig drømt om at hun havde.
Hurra, så jeg er blevet klogere i dag, og Bianca er gået på barsel indtil årets sidste juleudstilling. Så vender vi stærkt tilbage. Så nu handler al udstilling om Beckie, som har godt at skulle alene afsted. Det vil modne hende endnu mere. Hun fik i øvrigt Excellent og blev 4. vinder i Juniorklassen.
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.328
God barsel til Bianca
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.213
Nej Charlotte. Det var hendes halvlillesøster Beckie. Bianca er fra morens 1. kuld og Beckie fra hendes sidste kuld. De ligner hinanden en del af skind, men ikke af sind. Der er Bianca stærkest og en rigtig "Queen", synes hun selv. Kunne godt ønske mig at Beckie havde et lidt stærkere sind. Men glad det er hun altid, det kan ingen tage fra hende. Hun bliver 15 mdr. i overmorgen, så jeg håber det kommer når hun bliver mere moden.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
Håber på en masse dejlige hvalpe... Glæder mig til at følge dem, det kommer jeg nok til. Selvom jeg ik ska ha en den her gang, syntes bare det er så spændende.
Så er Bianca gået på barselsorlov i dag.