5 HVALPE 5 HVALPE
Igår fødte Camille, 5 skønne yorkshire terrier hvalpe. De er så fine allesammen. Men den 3 hvalp troede jeg var død og jeg masserede den og fik liv i den ..men den ville ikke drikke mælk, bare putte og ofte kom den helt væk fra de andre..altså forvirret. Så efter at have prøvet at lægge den til ringede jeg til dyrelægevagten og måtte ud på en længere køretur med den lille hvalp og den fik sutteflaske. hun kunne ikke se der var noget galt ..men vi må vente og se.
Den åbner ikke selv munden, men sutter fint.
JEg vejde dem alle og de har taget så fint på også Nala som vi kalder den lille flaske tæve. Så jeg har været oppe i nat nogle gange og Camille har nu fundet ud at jeg skal lige hjælpe lidt med Nala...så hun bliver ikke så nervøs mere når jeg tager hende.
Men hvor er det fantastisk med en sådan fødset og 2 dejlige hanner 129 og137 gram og 3 tæver 100- 118 gram. Nala vejede 109 gram.
Gnejs (Faren )ved ikke lige hvad han skal sige til alle dem ...han vil helst være i stuen også under fødslen, han kom lige ind og kiggede og smuttede så igen.
De er så fine, de små venner og meget livlige; )
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.765
jul 2009
Følger: 25 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 83 Svar: 3.601
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 8
Dyrelægen kunne ikke se nogen ganespalte, men det var ikke til at se om der er noget længere nede...men, det ville vise sig i løbet af et par dage. Jeg blev bare glad da jeg så hun havde taget 7 gram på i morges.
Min søn sagde hun skal hedde fighteren, for hun kæmpede virkélig ..og det syntes jeg stadig hun gør. Vores tidligere gamle hund hed Nala så det blev vi enige om at kalde hende på vej til dyrelægen.
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 180
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 8
Hun er den største pige ..dejlig og rolig ; ) og helt fin ...fik kun flaske et par dage og siden har hun fået mad hos mor ...der skulle lige lidt energi til....så det var så dejligt. Jeg kan slet ikke forstå hun klarede den når vi ser videoen ...det ligner en død fugleunge.'
Alle hvalpe er så fine og sjove med hver deres personlighed,,,rigtige terrier piv piv piv og knurren mm. masser af livsmod....og fuld fart frem som forældrene.
Nu er vi ved at finde nye hjem ´til dem ....tiden går så stærkt.
Men vi har da heldigvis lidt mere end 3 uger, sammen med dem endnu ; )
Vi har hænderne fulde ...det er et stort arbejde at have hvalpe...vi går meget op i at give dem tryghed og kærlighed og de er en del af vores familie ....lever midt i det hele og så er de ved at lære at gå på kattebakke og det er de super dygtige til....så jeg tror virkelig de bliver gode. Terri , Nuka, Sia, Nala og Dot.
5 HVALPE