{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Så fik hvalpene chip og stambog {{forumTopicSubject}}

Så fik hvalpene chip og stambog smiley

Nej hvor gik det bare fint!
Arne vågnede knap fra middagsluren...
Det samme galt August, men da han så fik chippen, så skreg han, så Mynte nær var gået gennem døren fra soveværelset.
Asger sagde et kort piv - og så var det slut.
Anton gjorde sig selvfølgelig utilbens - den lille skidespræller kunne ikke ligge stille, og da han var så lille var det svært at holde ham. Men det gik da, og han faldt hurtigt ned igen.
Asta som den bullerbassetøs hun nu er, medgjorde at dette bestemt ikke var i hendes smag - og så fik chipmærkeren ellers et par brummende knurre lyde og utilfredse miner med på vejen.

Astas Chip var dog i stykker.. Så Chipmærkeren måtte tage en anden reserve-chip, så hendes stambog bliver lavet om og eftersendt... Godt hun ikke er på salgslisten smiley

Alt i alt en super oplevelse! Var lidt spændt nu det var første gang.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik hvalpene chip og stambog
  • #1   14. okt 2011 Dejligt det gik goddt, hvad komemr hvalpene så til at hedde på tamtavlen, jeg kan huske du har skrevet om det før?

• #2   14. okt 2011 jeg skal af sted med en enkelt yorkiehvalp i dag til vac. og chip

• #3   14. okt 2011 Åh, de chips....
    Jeg har ikke tæver og dermed ikke hvalpen...
    Men Penjo havde ikke chip, kun tatoo. Jeg bestilte tid til chip hos dyrlægen, Penjo fik sin chip af to omgange - første gang skød hun den halvt igennem - stakkels Penjo - PIV!
    Samme eftermiddag læste jeg på DKK's hjemmeside, at det ikke var nødvendigt alligevel. Den gamle tatoo var ok. Stakkels Penjo - men nu er han så dobbelt sikret...
    Ps han plejer ikke at sige et kvæk ved vac. Så ja, også voksne hunde kan opføre sig forskelligt alt efter chipperens formåen smiley

• #4   14. okt 2011 Kennelmor:
    Waginns A Bit Wee Asta Mazda Mums
    Waginns A Bit Flue Arne Superhund
    Waginns A Bit Rare Asger Flyveøre
    Waginns A Bit Wowen Anton Minimus
    Waginns A Bit Magic in August Tak

Og de fik de dejlige dkk-numre 1512 (1-5) smiley Nemt at huske smiley

Britta> Pøj pøj med din senere i dag smiley

• #5   14. okt 2011 Terese> Jeg var SÅ glad for hende her chipmærkeren. Det var også hende der var her og godkende mit kennelmærke, og havde bare så god en oplevelse med hende der - at jeg valgte hun også skulle chippe de små.
    Den chip der var i stykker da hun pakkede den ud. Der var end ikke snak om at forsøge med den. Den blev bare kasseret og der blev fundet en ny chip frem smiley Det var dejligt!

• #6   14. okt 2011 Du er sørme opfindsom med de navne må kan sige - he he smiley

Kommentér på:
Så fik hvalpene chip og stambog

Annonce