Så fik hvalpene chip og stambog {{forumTopicSubject}}
Så fik hvalpene chip og stambog
Nej hvor gik det bare fint!
Arne vågnede knap fra middagsluren...
Det samme galt August, men da han så fik chippen, så skreg han, så Mynte nær var gået gennem døren fra soveværelset.
Asger sagde et kort piv - og så var det slut.
Anton gjorde sig selvfølgelig utilbens - den lille skidespræller kunne ikke ligge stille, og da han var så lille var det svært at holde ham. Men det gik da, og han faldt hurtigt ned igen.
Asta som den bullerbassetøs hun nu er, medgjorde at dette bestemt ikke var i hendes smag - og så fik chipmærkeren ellers et par brummende knurre lyde og utilfredse miner med på vejen.
Astas Chip var dog i stykker.. Så Chipmærkeren måtte tage en anden reserve-chip, så hendes stambog bliver lavet om og eftersendt... Godt hun ikke er på salgslisten
Alt i alt en super oplevelse! Var lidt spændt nu det var første gang.
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.224
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.623
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.348
Jeg har ikke tæver og dermed ikke hvalpen...
Men Penjo havde ikke chip, kun tatoo. Jeg bestilte tid til chip hos dyrlægen, Penjo fik sin chip af to omgange - første gang skød hun den halvt igennem - stakkels Penjo - PIV!
Samme eftermiddag læste jeg på DKK's hjemmeside, at det ikke var nødvendigt alligevel. Den gamle tatoo var ok. Stakkels Penjo - men nu er han så dobbelt sikret...
Ps han plejer ikke at sige et kvæk ved vac. Så ja, også voksne hunde kan opføre sig forskelligt alt efter chipperens formåen
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.864
Waginns A Bit Wee Asta Mazda Mums
Waginns A Bit Flue Arne Superhund
Waginns A Bit Rare Asger Flyveøre
Waginns A Bit Wowen Anton Minimus
Waginns A Bit Magic in August Tak
Og de fik de dejlige dkk-numre 1512 (1-5)
Britta> Pøj pøj med din senere i dag
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.864
Den chip der var i stykker da hun pakkede den ud. Der var end ikke snak om at forsøge med den. Den blev bare kasseret og der blev fundet en ny chip frem
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.224
Så fik hvalpene chip og stambog