{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpe
  • #1   19. okt 2011 dyrenettet, dba, gul og gratis, lokale butikker.

• #2   19. okt 2011 Krisen i samfundet afspejler sig også i hundeverdenen. Folk holder igen også med at købe hund. Laver man stueopdræt kan man nok ikke regne med at få ret meget for hvalpene.

• #3   19. okt 2011 Tror altså du forlanger for mange penge for hvalpene især når de er uden tavle en mere realistisk pris ville nok være 5000 i min verden

• #4   19. okt 2011 Jeg kender flere cavalier-opdrættere der har rigtig svært ved at sælge hvalpene - især dem med DRU-tavler.
    Der er et overvældende marked for tiden, og det er som om at køberne enten vælger de helt billige hvalpe uden tavle og evt. med blanding i, eller hvalpe fra helt toptjekkede hunde, der er hjertescannet, udstillet og højt præmierede.

Ingen bør avle uen at have en venteliste på forhånd i disse tider.

• #5   19. okt 2011 jeg sætter dem på Gipote, men aldrig før de er mindst 6 uger gamle, de fleste folk som kigger efter hvalp uden DKK stamtavle, vil gerne have at den er salgsklar i det øjeblik de begynder at kigge, så det kan ikke betale sig at sætte dem på så tidligt som du har gjort.
    Og vil give Mette K ret i, at prisen er alt for høj.

• #6   19. okt 2011 Som. Andre også skriver er prisen alt for høj.når.det.Så er sagt er der rigtig rigtig mange hvalpe til salg.
    Det Kan være svært at sælge hvalpe her op til jul og pga krisen.
    Det er noget man skal være forberedt på når man laver et kuld hvalpe.
    Kender en som Har dkk hvalpe som endnu ikke er solgt i en alder af 9 mdr.
    Selv Har jeg lige haft mit sidste kuld hvalpe .....havde 5 til salg med tavle.
    De er alle solgt da de var 5 uger.... Men tror også det kommer an på race osv...
    Held og lykke med salget,og i værste tilfælde Så må du nyde de små et par mdr ekstra.

• #7   19. okt 2011 er forældrene hjertescannet og pl testet? det kunne være en af grundene måske? især med den pris. det er jo samme pris som hvalpe der er efter gennem tjekket og udstillet forældre.?

• #8   19. okt 2011 Ifølge annoncen har hvalpene stambog i DRU.

Prisen for DRU-hvalpe fra hjertescannede forældre ligger normalt omkring 7000 kr. Så hvis dine voksne hunde ikke er undersøgt, skal du ned i pris. Dine købere risikerer jo at få en hvalp med risiko for hjertefejl.

• #11   19. okt 2011 Jeg vil som de andre sige at du skal skrive noget mere om sundhed, hvad er hjertestatus på forældre og deres pl status er de øjenlyste osv??? Nu er det jo en race med flere heldbredsproblemer så hvis din hund ikke er tjekket for hjerte, knæ, øjne osv så skal du have hvalpene ned i pris.

• #12   26. okt 2011 mine hvalpe er cavalier black an tan helt uden hvid med forældre med stamtalve .. jeg har selv givet 8000kr for moren dru og faren kostede 10000kr dkk det er min venindes..og de ville kunne få bog i dru det gør jeg ihverfald og det er muligt det har jeg undersøgt. jeg har set rigtigt mange cavalier til et sted imellem 7000-12000kr så jeg tog udgang i min eget hund pris.. men jeg modtag gerne bud..

nogle der kan giv mig et bud på hvad jeg skriver i salgs annonce for det er jeg virkelig dårlig til..

• #13   26. okt 2011 hov det så jeg ikke tak...

• #14   27. okt 2011 Er forældrene tjekket for noget?
    Tror ikke du kan have set cavalier til 12000. Med dru koster de 7-8000 og dkk ca 10000

• #15   2. nov 2011 dkk ja de har deres rejler men jeg kan nu bedre lige hunde i dru for der kan man få lov at blande dkk og dru og stalig få stambog på hvalpe og man ved et eller andet sted at deres gerner er så langt væk fra hinanden at man tryk kan gør det.. man kan tjek det ja men man kan aldrig være sikker da allle kan snyde for de tjekker det jo ikke.. f.el hvor mange hvalp de skriver bare modre stambog hvor mange og hvilket køn m.m også kommer bøgerne med posten.. ja sådan er det både i dru og dkk og sikket mange andre steder.. så jeg overvejer at sælge mine uden stambog.. og sætte prisen ned..

• #16   2. nov 2011 blev meget overresket da jeg fandt ud af det.. og ringede og spurgte begge steder... hvordan man gjort og det er sgu for nemt..!!!

• #17   2. nov 2011 Jeg forstår ikke helt hvad du mener? Er dine hunde scannet eller? Og du må ikke sælge dem uden tavle, når du har bestilt dem. Bogen skal følge hunden. Jeg tror at det er din egen holdning til det, der gør du ikke får dem solgt.

Kommentér på:
hvalpe

Annonce