1.372 visninger
|
Oprettet:
Hvid Grand Danois {{forumTopicSubject}}
Hvor stor er sandsynligheden for at få en helt hvid (albino) GD med DKK tavle?
Og hvor stor er sandsynligheden for at en DKK opdrætter vil sælge en GD til at bo i en ungdomsbolig?
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 327
Det er ikke fordi jeg søger det, det er ren nysgerrighed !
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.418
Og hvorfor lige en helt hvid? Chancen for at den er helt døv er vist så vidt jeg ved temmelig stor.. :s
nov 2009
Men pigen der har den påstår der er DKK tavle på den, hun bor i ungdomsbolig hvor jeg bor, og lader hunden løbe løs tæt på stærkt trafikeret vej, og den skider på fælles arealerne uden hun samler op, og den løber i andres haver.
I mine øjne ligner den mere en Ambull, der er vel større sandsynlighed for det, nu den ikke er døv?
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 275 Svar: 3.186
nov 2009
Er ved at skrive en klage til boligforeningen, og da de ikke ved noget som helst om hunde, var det måske en idé at fremlægge sandsynlighederne for at hun har ret.
Er ved at være godt træt af uansvarlige hundeejere i boligforeninger, det går jo ud over os der godt kan finde ud af at holde hund ordenlig, så det ikke er til gene for andre.
nov 2009
De eneste udendørs aktiviteter den hund får, er at blive sluppet løs på vores fælles arealer hvor den så kan rende i vores haver og lave høm høm over det hele ;o)
Når man kigger lidt nærmere på den video vi har taget af hunden, kan man også se at snuden er lys brun, det er vel næppe en farve en GD får, en albino har vel pink snude?
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.703
...Af hvad jeg har læst om GDeren , så har den ikke behov for et stort hjem , men en masse uddørs aktiviteter :)...
Det er nu ikke helt rigtigt. Det er jo et temmelig stort skrummel, så at bede den om at bo i en meget lille bolig (som jeg forestiller mig at en ungdomsbolig er?) er ikke smart.
Hunden skal jo altså lige kunne bevæge sig, strække sig helt ud og vende og dreje sig indendøre. De fleste GD'er er også lidt kuldeskære, så i venterhalvåret bruger de ikke særlig meget tid ude og så er det jo vigtigt at der er plads til mental stimulans inden døre.
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 3.981
Håber da ikke, at prisen på hunden afgør, om man udsætter den for risikoen for at blive kørt ned! Forhåbentlig passer man på sin hund, uanset om den har kostet flere tusinde kroner eller om man har fået den gratis..
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.227
nov 2009
Enig, men når man bor i en ungdomsbolig, så har man jo ikke de store penge at gøre godt med, derfor skulle man mene at man passer bedre på det man bruger flere tusinde kroner på
Det var mere sådan jeg mente ;o)
Maja:
Når man henstiller hende til noget som helst får man bare et flabet svar tilbage. En anden gang rendte hendes hunde ude og det lød som de var ved at slå hinanden ihjel, klokken 23.30 om aftenen, så vi rent faktisk blev vækket af det, her var beskeden bare, "Vi må larme så meget vi har lyst!" og så fik hun hundene til at larme endnu mere.
Et virkelig uansvarligt barnligt menneske uden for pædagogisk rækkevidde
nov 2009
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 18
Hvis du går en tur på hundeforum, findes der en pige der kalder sig KaoS. Hun har en hvid Pitbull som er døv. Munin hedder den. Det skulle vel ikke være hende?
Synes hunden er enormt smuk og jeg tror også hun er god ved den, så tror nærmere din approach til hende skal være at tale med hende om det med at samle lorte op, og at du bliver urolig over at hun bare lader den løbe frit i trafikken - istedet for at klage før du har hørt hendes side af sagen
nov 2009
Det er ikke længere relevant, da hun er blevet smidt ud af boligen, men tak
Hvid Grand Danois