1.819 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Toller-kennel på sjælland Toller-kennel på sjælland

Hey kære hunde-folk smiley

Kæresten og jeg drømmer om at få en toller når der bliver tid og penge til det smiley

Jeg synes bare ikke det er muligt at finde en liste over de forskellige kenneler. På DKK er der kun 1 kennel og den er i Jylland. Det kan da ikke passe at der ikke findes kenneler på sjælland, eller kan det?

Herudover vil jeg meget gerne vide hvis nogen har erfaringer med de forskellige kenneler smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toller-kennel på sjælland
  • #1   28. nov 2011 Tinna
    Jeg synes nu heller ikke rigtig jeg kan finde nogen! Fandt en på Frederiksberg men den var ikke opdateret siden 2004!

Ellers må du jo prøve at ringe til én af dem fra Jylland og få en rigtig god snak! Så når tiden kommer og du alligevel skal se på hvalpe kan I jo få "snakken" der smiley

• #2   28. nov 2011 Har du prøvet at gå på tollerklubbens hjemmeside og forhørt dig?

Vær meget obs på temperamentet.

• #3   28. nov 2011 Maria D

Ja det er da en mulighed smiley

Jeg er også lidt nysgerrig efter at vide hvor længe man skal vente på sådan en hvalp. Jeg ved med sikkerhed at der mindst går et år før vi skal have hund, så det er måske ikke lige nu man skal skrives op, medmindre der er mange års ventetid?

• #4   28. nov 2011 Hey jeanette smiley

Hvordan går det med Luna? smiley

Kan du huske vi trænede sammen på hvalpehold? smiley

Jeg har ikke mailet til dem nej, har bare luret på hjemmesiden smiley

• #5   28. nov 2011 Tinna
    Jeg ville helt sikkert ringe, der er MANGE som har rimelig lange ventelister, så det er jo bare at forhøre sig!

Desuden er min oplevelse at opdrættere er super glade for at man henvender sig tidligt, også for at vise man sætter sig ind i tingene og er seriøs omkring det smiley

• #6   28. nov 2011 Maria

Ja det kan du have ret i smiley Synes også bare det er lidt svært når vi ikke er helt 100 på hvornår vi vil få mulighed for det. Lige nu bor vi i lejet lejlighed, hvor man ikke må have hund, og det er ikke helt til at sige hvornår vi kan købe vores eget. Samtidig skal vi jo også være sikre på at livet er gearet til en hund smiley

• #7   28. nov 2011 Tinna
    Det er selvfølgelig rigtig nok, når du beskriver det sådan smiley
    Så synes jeg også I lige skal vente, det er surt at komme på venteliste og så skulle aflyse! Vent til I i det mindste ved at I har fundet et andet sted og tag den derfra smiley

• #8   28. nov 2011 jep smiley

kunne bare være meget rart hvis man kunne følge lidt med på de forskellige opdrætteres hjemmesider smiley

• #10   28. nov 2011 kennel flatrunner

Tak smiley

• #12   14. jan 2012 Skal jeg nok, men fra hvem? smiley

• #14   14. jan 2012 Oki doki smiley

Kommentér på:
Toller-kennel på sjælland

Annonce