{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm ;-/
  • #1   27. dec 2011 Har nogen af jer oplevet at blive kede af det bag efter? alle tre hvalpe køber par har heldigvis åbnet deres hjem for mig... HELDIGVIS!

  • #2   27. dec 2011 Tror det er MEGET normalt at sidde med en trist følelse bagefter, man holder jo af de små dyr smiley

    Det er en af grundene til at jeg ikke vil have hvalpe - jeg ville ikke kunne gå af med dem bagefter smiley


  • #3   27. dec 2011 Hmm håber det bliver bedre dag for dag, for er godt nok depri nu.. Holdt virkelig af de små bøller

  • #4   27. dec 2011 har bare lyst til at kysse og kramme dem, men kan jeg ikke. De har alle 3 lagt i min seng den sidste uge

  • #5   28. dec 2011 Åhh Mette føler med dig ;0( kan stadigvæk huske da vores sidste hvalp rejste, følte virkelig jeg havde forberedt mig til dagen, men nej , tudede hele dagen, efter hun var kørt, Idag 3 mdr. efter har jeg haft besøg/ eller besøgt dem alle ( 5 stk.) og de trives så fantastisk i deres nye hjem, så det glæder jeg mig over nu ;0). Så mit råd. Følg dem, det er den bedste måde at bearbejde savnet af dem på ;0) og så selvfølgelig at de er kommet til dejlige hjem hjælper også;0)


  • #6   28. dec 2011 det e r rigtigt hårdt at sige farvel. Man har jo nusset og hygget om dem og bandet dem langt væk. men husk på de giver glæde i deres nye hjem.

  • #7   28. dec 2011 Aldrig ked af det men med en lidt underlig følelse. Jeg tror det er fordi jeg bliver fyldt med glæde samtidig. Der er ikke noget bedre end at se en familie drage afsted med det nye familiemedlem som de måske har ventet flere år på. Vi har en race som ligger tæt på at uddø (sky news har bla lige haft en udsendelse) og det er bare en god fornemmelse at sende endnu du kuld dejlige hvalpe ud i verden og vide at nu er der da måske 4 sealyham terrier terriers til derude:-) men man bliver få glæde fys de små skabninger, det kan ikke diskuteres. Ellers tror jeg ikke man skal opdrætte!

  • #8   28. dec 2011 Det var sådan set den første hvalp i det første kuld hvor jeg kneb en tåre. Jeg tænker positivt for jeg har jo valgt nogle hvalpekøbere der vil vie deres liv til mine små bebser. Nu har jeg lige sendt det 3. kuld ud i verden. Det hjælper nok lidt, hvis man selv beholder en fra kuldet, som jeg har gjort denne gang.

    Så vidt muligt holder jeg kontakten med dem alle sammen. Men der "smutter" nogle hen ad vejen.

    Men det er altid skønt at få nyt fra hvalpekøberne selvom det første kuld snart bliver 3 år, så er det trods alt MINE bebser. Sådan husker jeg dem jo.


  • #9   28. dec 2011 Kun med en af mine hvalpe blev jeg direkte ked af det og begyndte at tude - efter de var kørt. Havde følt at det var den helt rigtige familie, men da de så skulle hente hvalpen, virkede de til at have meget travlt og jeg fik ikke sagt rigtig farvel til denne hvalp. Det hele gik så hurtigt og jeg blev super ked af det, gav også udtryk for det her på HG i et logment.

    Heldigvis var det ikke så slemt. Hvalpekøberen havde det super dårligt over at hendes mor, som kørte bilen, havde så travlt med at komme af sted og hun er nok en af dem som opdatere mig mest i dag og de har været på besøg hele 2 gange, selvom de kommer helt nede fra Sønderjylland. Men glemmer aldrig følelsen dengang.

    De andre hvalpe har det også været en trist og tom fornemmelse - men de fleste er heldigvis gode til at holde mig opdateret. Også selvom første kuld i dag er næsten 4 år gamle smiley


  • #10   28. dec 2011 Nu er mine kuld i snit på 10-11 hvalpe pr. gang.....Så jeg er ikke ked afdet når de rejser, men skal lige finde mig selv igen.....Jo der er altid een eller to hvalpe som jeg hænger mere fast ved end de andre....
    Men stueopdræt af schæferhvalpe, det kræver en helt og fuldt i 8 uger...Plus alle de timer der bruges inden de er født, med de kommende hvakpekøbere, som kommer på besøg...


Kommentér på:
Hmm ;-/

Annonce