1.107 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Er der fare på færde?? Er der fare på færde??

Håber i kan berolige eller råde mig mht. til mit "måske-problem".

Sagen er den at min tæve sidste søndag (d. 8.) blev mere eller mindre overfaldet af en hanhund, der syntes at hun var fantastisk dejlig. Det skete i hundeskoven mens min søster holdt øje med hende, fordi jeg skulle hente noget i bilen.

Først i dag opdagede jeg at hun er på vej til/er i løb. Nu kan jeg så ikke lade være med at være en smule nervøs for om hun kan være blevet drægtig??
Ved godt at det er en smule hysterisk da hun jo sansynligvis først er ved at gå i løb nu.
Men jeg blev alligevel en smule urolig da jeg spurgte min søster hvad der præcis skete og hvordan det gik for sig. Hun fortalte at han humpede hende, og at hun stod helt stille, med halen let til siden og fandt sig i det,. Gør de ikke kun det hvis de er modtagelige??
Lagde i dag mærke til at hun svinger halen til siden når hun kløes på rumpen eller får børstet faner/inderlår.

Er der en reel risiko for, at der kan være sket noget? Eller skal jeg bare tage det roligt og lade være med at være en hysterisk nervøs tæve ejer og se om hun ikke begynder at bløde i løbet af denne uge.?

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der fare på færde??
Kommentér på:
Er der fare på færde??

Annonce