{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Aslan 9 uger, Chica har stadigvæk mælk {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger så er aslan 9 uger idag, men Chica har stadigvæk mælk i patterne, vi har de sidste 2 uger prøvet at begrænse digerriet men indimellem snupper jeg dem i det. Jeg skynder mig at tilbyde aslan noget andet at spise eller drikke og nogen gange hjælper det andre gange er han helt lige glad. Men er det normalt at tæven har mælk såå længe? Synes jeg har læst flere steder at hvalpene normalt bliver vendt fra når de er 6 uger.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af ikea skydedør 1.500 kr.
  • Lækkende WC 1.230 kr.
  • Hjælp til ukrudt 2.250 kr.
  • Rengøring af 152 m² hjem 500 kr.
  • Opvasker 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aslan 9 uger, Chica har stadigvæk mælk
  • #1   27. jan 2012 Evt. Forslag? Han spiser også tørkost og vådfoder men slet ikke i de mængder som er angivet (ved godt det er de færreste der spiser præcis hvad der er angivet) men han spiser meget mindre

• #2   27. jan 2012 det er helt normalt, så længe der er en til at aftage mælk bliver hun nok ved. jeg gjorde det sidste jeg havde hvalpe med sidste hvalpe et jeg sendte hende i pasning i weekenden så Nala kunne lukke af for mælkeløbet imens.

det samme gør jeg i år da jeg beholder en hvalp.

• #3   27. jan 2012 ps. Da hvalpen kom tilbage og der ikke var nogen mælk ja så droppede hun det hurtigt igen.

• #4   27. jan 2012 Ok meningen er også at beholde ham. Så må vi jo bare holde dem fra hinanden når vi ikke kan holde øje. ;o)

• #5   27. jan 2012 Min hvalp diede stadig da hun var 3 mdr. og da min täve til sidst ikke havde mere mälk begyndte hun bare at kaste sin mad op når den lille var sulten.. Det var et mareridt men det stoppede da heldigvis

• #6   27. jan 2012 Hej Catarina
    Vi har set der er forskel på racerne.
    Havanesen stopper ofte omkring 7 uger - moderen siger simpelthen fra.
    Shih Tzu fortsætter meget længe, og det får de lov til. Når der ikke er mere mælk eller tæven ikke vil mere, så siger hun fra.
    Vi har oplevet at havanese børnene så fik hos Shih Tzu tæven når deres egen mor sagde fra.

• #7   28. jan 2012 Jeg lod hvalpene die i det omfang, at min tæve (Carla) lod dem gøre det. Jeg havde hvalpene til de var 10 uger, og med mindre, at Chica får nogle ømme ,hårde mælkeknuder, så skal du bare lade ham sutte. Det skal nok gå i sig selv (mælken). Min Carla har ikke mere mælk, nu. Men stoppede først ved 11. uge. Hvis hun derimod fortsætter med at have meget mælk, kan du hos dyrlægen få noget, der hedder Galastop.
    Venlig hilsen
    Helle

Kommentér på:
Aslan 9 uger, Chica har stadigvæk mælk

Annonce