Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sharpei opdræt søges
  • #1   4. feb 2012 Jeg går på hvalpekursus med en Shaipei og der er iflg ejeren ikke mere end 2 steder i Danmark der er gode, Han har undersøgt alt og lidt til inden han købte. Jeg ser han imorgen så skal jeg få navnene til dig.

• #2   4. feb 2012 du skal ihvertfald ikke købe far hende i fredensborg der importere,,,min veninde købte en der efter sigende skulle have tavle i annocen
    Det havde den så ikke men hun forelskede sig alligevel
    8 dage efter døde hun af parvo virus!!
    china house DKK sælger og har gjort det i mange år jeg har set flere derfra der har været tilfredse
    Udover det ved jeg der er 2 andre opdræt men kan ikke lige komme i tanke om hvad de hedder

• #4   4. feb 2012 Har sendt dig en pb.

• #5   4. feb 2012 Ved de har nogle gode opdræt i Tyskland og Sverige.
    Jeg køber selv mine hunde fra Tyskland, da jeg synes de har utrolig flotte hunde i de fleste af racerne, det samme har Rusland smiley

• #6   4. feb 2012 Ved de har nogle gode opdræt i Tyskland og Sverige.
    Jeg køber selv mine hunde fra Tyskland, da jeg synes de har utrolig flotte hunde i de fleste af racerne, det samme har Rusland smiley

• #8   5. feb 2012 kan anbefale Maria - http://www.purepei.dk/startside.html

der er vist meget fnider fnader inden for race, så kig der godt for, og vælg med omhu, hvad du tror på af historier

• #9   5. feb 2012 Det er der sgu for alle racer,,syntes det utroligt så travlt folk har med at tale om andre er dårlige osv men det må jo være pga misundelse og man er bange for andre er bedre end en selv
    Kig altid selv og bedømm selv

• #10   16. feb 2012 Hej Marianne

Fandt du en eller flere opdrættere? Jeg kan kun anbefale dig at besøge de kenneler der evt. måtte fange din interesse og gør det gerne INDEN der er hvalpe da de er svære at abstrahere fra smiley
    Besøg kennelerne og mød opdrætternes hunde (dem alle!) og se hvordan de bor og om det er et sted du ville købe hund fra.

Får du brug for hjælp sender jeg dig gerne anbefalinger

Kommentér på:
sharpei opdræt søges

Annonce