{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Jubii, Bianca er blevet farmor {{forumTopicSubject}}

I skrivende stund er Bianca ved at blivet farmor, da hendes søn fra A-kuldet er blevet far. Indtil videre er der født en han, og fødslen er i fuld gang.

Han har parret en super tæve. Så jeg er super stolt og glæder mig til at følge kuldet, selvom de bor i Sverige. Har kontakt med tæveejeren, så det skal nok blive dejligt og med masser af information og billeder.

Det er stort at lave sit første kuld. Men det er sørme også stort når de så begynder selv at sætte hvalpe i verden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubii, Bianca er blevet farmor
  • #1   21. feb 2012 Ups, havde så ikke lige tænkt over at jeg så egentlig er oldemor. Uf, hvor er jeg gammel.

  • #2   21. feb 2012 Tillykke Gitte :o) hahaha nej du er ikke gammel ;oP

  • #3   21. feb 2012 Stort tillykke med de fine titler ;D

  • #4   21. feb 2012 ja som opdrætter kan man hurtigt nå at blive oldemor, tipoldemor og tip-tip oldemor smiley
    Den første hanhund vi eksporterede til finland (2000) blev brugt til flere tæver så jeg husker snart ikke hvor mange gange tip jeg er blevet.... men første gang er bedst, for der har man lidt bedre mulighed for at følge de små... høre om dem, se billeder.. end når man når længere ud i stamtavlen.

    Herhjemme blev de fleste af Bjarkes og Stella's afkom "kun" familiehunde, så det var først Liv der fik afkom... herfra er Nanna gået i avl og har fået 3-4 hvalpe... som ikke er gået videre... men den yngste kan nå det endnu...... og Tavi håber jeg også vil fortsætte i avl (er endnu kun 13 mdr.)... men han vil gerne smiley gætter jeg på.. Jeg håber også hans 2 søstre vil gå i avl.


  • #5   21. feb 2012 Ej hvor hyggeligt Gitte. Du har ret til at være stolt, specielt når det er en super god tæve. Man tænker: Hvorfor lige min han?? Men han har forhåbentlig været det bedste match - derfor!!

  • #6   21. feb 2012 Så er det vist overstået. Fra hun fik den første kl. 13 og til halv 8 er der født 5 hanner og 2 tæver. De er flot tegnede og hvor er jeg glad for at det er gået så godt.

    Glæder mig til at se billeder af dem alle sammen.

    Sjovt nok, Louise, så er Aslans far, Canon, pensioneret og kastreret, og derfor har hans ejer spurgt på Aslans kuldbror som bor i Ølstykke om han er i avl. For han ligner sin far på en prik. Måtte desværre skuffe hende, fordi i Sverige skal de jo HD fotograferes, og det ved jeg han ikke er, da det ikke er et krav. Så linjerne med Canon og Bianca må være interessante i Sverige. Føler mig så stolt.

    Aslan skal i øvrigt snart parre en tæve mere, som jeg også kender, også fra Sverige. Så der er meget godt at se frem til endnu.


Kommentér på:
Jubii, Bianca er blevet farmor

Annonce