964 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Ægløsning. Ægløsning.

Jeg prøver at følge rigtig godt med i min tæves løbetid, og notere alle ændringer og udfald osv smiley

Hun gik i løb d. 12. og stoppede med at bløde d. 19. og fra den 19-23 har hun været helt tør dernede.

Jeg har så læst lidt rundt omkring på nettet at når ægløsningen sker skulle hun gerne begynde at producere noget gul/hvidt skede sekret ligesom smørelse til hanhunden. og det er her hun skulle blive helt vild efter hannen.

hun stoppede som sagt med at bløde d. 19 og idag d. 23 er hun altså stadig helt tør!!! og idag er vi på 12 dagen .

er det normalt at de bliver helt tørre dernede mellem blødning og ægløsning? hvad har i af erfaringer? smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kørsel af hund 300 kr.
  • Montering af låge på opvaskemaskine 800 kr.
  • Køb 4 x “SPARRIS” pudebetræk 40 x 40 cm i denne farve og send med posten 350 kr.
  • Udskiftning af tæret vandrør 600 kr.
  • Hej! Jeg søger hjælp til at få sat loftlamper op i stuen og soveværelset. Kan du hjælpe med det – og hvad vil det cirka koste? Venlig hilsen Rahma 800 kr.
  • Samling af 2 kommoder 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ægløsning.
  • #1   23. mar 2012 vores bløder alle 3 uger.. det er meget forskelligt.. det eneste sikre er at få taget en blodprøve og få målt progesteronniveauet.

• #2   23. mar 2012 platugler

Ja det ved jeg godt smiley men uanset hvad om hun har ægløsning nu eller ej, så er hun jo helt tør, så en hanhund ville aldrig kunne komme ind. derfor mit spørgsmål om andre har prøvet at de evt er tørre mellem ægløsning og blødning smiley

• #3   23. mar 2012 selvfølgelig vil han det,,, at der ikke er udflåd, betyder jo ikke at hun er tør inden i ... går ikke ud fra at du "roder" i hende indvendig - desunden så er en hanhunds penis jo fugtig og han afgiver også selv smørelse

• #4   23. mar 2012 nej det gør jeg skam ikke smiley jeg havde bare læst at de skulle have denne udflåd, og det synes jeg bare slet ikke jeg kan se smiley

• #5   23. mar 2012 nogle stopper helt med at bløde, at der skulle komme andet, kender jeg ikke til.. Det eneste tidspunkt jeg kender til gul/hvidt udflåd, er som tegn på drægtighed, ca 10-12 dage efter parringen.

• #6   23. mar 2012 okay, ved du ca, (ved godt det er forskelligt fra tæve til tæve) hvilke dage ægløsningen finder sted, .. altså hvilke dage det spænder over. er det 8-9 dagen. eller kan det godt lade sig gøre at det er helt fra 8-17 dagen. eller hvor bredt er det ligesom? smiley

• #7   23. mar 2012 det variere vildt... alt fra meget tidligt til meget sendt.. personlig kender jeg til dag 8 og dag 22.. men normalt siger man omkring da 11-13

• #8   23. mar 2012 Min intakte tæve har ægløsning dag 11+12, hun har desværre meget ondt de 2 dage, så jeg behøver ikke at kigge efter flåd.

• #9   23. mar 2012 okay, mht befrugtning, skal de så hænge sammen for at tæven kan blive befrugtet, eller kan hun godt befrugtes hvis hanhunden har været på tæven mange gange, men uden at hænge sammen?

jeg tænker der kan vel godt være lidt sæd på hans penis som så bliver ført ind i åbningen selv om de ikke hænger sammen, lidt lige som mennesker? eller?

• #10   23. mar 2012 der kan sagtens komme hvalpe, selv om de ikke hænger sammen. Hanhunden levere 3 portioner væske.. første portion er et forskyl, så kommer sæden... og det sidste er et efterskyld, som skal hjælpe sædcellerne på vej og det er denne portion han står og pumper, imens de hænger sammen, sæden er afleveret i slutningen af, at han laver parringsbevægelserne. Så at hænge sammen er bestemt ikke nødvendigt, han skal "bare" have haft udløsning inden han falder ud.

Kommentér på:
Ægløsning.

Annonce