1.099 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Søger Berner Sennen hvalp! Søger Berner Sennen hvalp!

Hej Alle smiley

Jeg ønsker mig brandende en lille vaps af en berner, så søger hjælp herinde, for vil købe den af det bedste sted og af de bedste hunde... (Helst på sjælland)
Nogle der avler? Eller nogle der kan anbefalde et sted? Og det SKAL være med tavle!!!!

Håber der er nogle der kan hjælpe smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger Berner Sennen hvalp!
  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #1   25. mar 2012 En god hvalp er værd at vente på og kører efter.Lady Xiera

• #2   25. mar 2012 kan varmt anbefale Pia www.ladyxiera.dk
    Slipper man igennem nåleøjet og får lov til at købe en af hendes bamser, så bliver man fulgt hele vejen og får super hjælp.

Hun bor dog i jylland... men det er bestemt turen værd.

Ved at hun har hvalpe på vej

• #3   25. mar 2012 heh.. der var vi enig Max smiley

• #4   25. mar 2012 (link fjernet)

• #5   25. mar 2012 Der er hvalpe på Berner Klubbens hvalpeliste lige nu, hvis det er nu og her i vil have... Prøv at kigge på www.dbsk.dk under opdræt - hvalpeformidling

• #6   25. mar 2012 Max= Jeg skal først have den til sommerferien, så der er et par måneder endnu, så jeg kan sagtens vente, meeen som skrevet, jeg vil finde det bedste sted, så derfor gået i gang med at søge!

Platugler: Gud hvor er de skønne hendes hunde!! Vil jeg bestemt overveje, så mange tak smiley

Tak for de sidste to sidder smiley Dem vil jeg bestemt følge og bruge, men som skrevet oven over går der lige et par måneder! Men så kan jeg jo finde en lille en og følge og glæde mig til smiley

• #7   25. mar 2012 tror også der er ca 3 mdr til det kommende kuld hos Pia er klar til at rejse hjemmefra .. og så er det en rigtig god ide, at blive skrevet op i meget god tid... ellers kan det være svært at få en hvalp, fra det sted men bedst kunne tænke sig det.

• #8   25. mar 2012 Hvor godt...
    Men ja vil nemlig skrives op, når det bedste sted er fundet smiley

Tak for tippet til det sted ihvertfald...

• #9   25. mar 2012 På DKK's side er der også en opdrættervejviser og der står nogle opdrættere som ikke står på dbsk.dk og der er igen nogle som ingen steder står fordi det koster at stå på listerne (men de er bestemt ikke dårligere opdrættere af den grund :))

• #10   25. mar 2012 Husk at kigge efter kræft, desværre er der mange der dør alt for unge af det (inkl. min Argento-dreng - selvom jeg havde undersøgt levealder og alt i hoved og r** inden jeg besluttede mig for at købe ham) smiley

• #11   25. mar 2012 Jeg avler berner bamser med stamtavle http://www.wix.com/tdissing/bernermagic ;o)

• #12   25. mar 2012 Og på min gamle hjemmeside kan du læse mere om dem der købte fra vores sidste kuld ;o) www.bernermagic.dk

• #13   25. mar 2012 Ihhh øv altså med det kræft smiley
    Ska desværre også sige farvel til min lille rotte (rottweiler) aaaalt for tidligt smiley Det gør sku ondt med de små skønne dyr!!
    Men jeg vil kigge efter kræft når jeg lurer rundt, så tak fordi du lige siger det, er nok mest opmærksom på de hofter...

Ej hvor er de skønne dine hvalpe/hunde Tina, men kan se du ikke har hvalpe her til sommer smiley
    Ville meget gerne have en lille en i min 3 ugers ferie, så den falder lige så fint og langsomt til, plus der er tid til og lære den og være alene lige så stille og roligt... Men skønne er dine hunde bestemt smiley Er godt nok forelsket i de "små" pels bamser og deres dejlige personlighed!

• #14   25. mar 2012 Det kan jeg godt forstå, det er også bedst hvis man har god tid til hvalpen i starten ;o) men ja Bella skal parres i maj/juni, så kan godt se at det ikke falder så godt sammen, og ja det er nogle rigtig lækre bamser! .. Men held og lykke ;o)

• #15   26. mar 2012 Ja præcis! Nyde den lille fis når den kommer hjem smiley
    Nej det passer ikk, men hvis det ikke bliver denne sommerferie, kan det være jeg vender tilbage smiley
    Jo tak smiley Og held og lykke med små Bella babyer smiley

Kommentér på:
Søger Berner Sennen hvalp!

Annonce