{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  thor er blevet far !!!
  • #1   27. mar 2012 Er broholmer klubben stadig igang med deres meget strikse avlsprogram, for at sikre racen??

For det er jo ikke tildelt hvem som helst så at blive "forældre" i broholmerselskabet... men jeg syntes det er et fantastisk arbejde de udøver, for at genskabe racen, og bevare den.. :O))

• #2   27. mar 2012 Tavlemafiaen *syntes godt om*

• #3   27. mar 2012 UUUUh jeg har netop være inde på Broholmer-selskabets side for at tjekke parringslister osv og overvejede om det var din Thor der var far til den ene der stod. Desværre står der ikke opdrætter derinde og hvalpeanviseren svarer ikke smiley
    Ved du tilfældigvis hvad gennemsnitslevealderen for Broholmere er og om de har nogle sygdomme man skal passe på? (Det var de spørgsmål jeg havde til hvalpeanviseren for at beslutte om det skal være en Broholmer jeg skal have næste gang ;))

• #4   27. mar 2012 Tillykke til farmand Thor :o)

Så må Katla være moderen?

Sikke et flot kuld - og så også Agnes kuld på hele 12 små på samme dag :o))

Jeg har Humle på 8 måneder.
    Vi overvejede en Berner inden vi forelskede os i Broholmeren - vi valgte bla. Berneren fra pga. dens faldende levealder.

Jeg ved faktisk ikke hvad gennemsnitslevealderen for en Broholmer er - men mig bekendt er der ingen "racespecifikke" sygdomme - netop fordi man er "strikse" med avlen.

Bestyrelsen i selskabet er pt. ved at lave en stor sundhedsundersøgelse baseret på spørgeskemaer til Broholmerejere.

Hvis du "kun" har mailet til hvalpeanviseren, vil jeg råde til at at ringe til hende også.

• #5   28. mar 2012 ups, ja jeg glemte da et tillykke herfra.....

i min stroe begejstring for racens og den måde borholmerselskabet styrer det på.... syntes det er så skønt... :O)))

• #6   28. mar 2012 berner - freak
    Ja thor er på deres liste sammen med aqstrid først og derefter katla. astrid fik 5 hvalpe som er solgt og 8 uger her i weekenden og katla har så lige fået 11 hvalpe. hvad sygdomme angår har de jo desværre risiko for HD/AD ligesom andre store hunde og mavedrejning skal man også lige være opmærksom på men det jo størrelsen ikke racen. De bliver testet og styret i avlen så vidt jeg ved er der ikke nogen specifikke sygdomme. levealdren er vel som de fleste store hunde ca 9 år men de er set ældre ,Det er en pragtfuld hund

Kommentér på:
thor er blevet far !!!

Annonce