{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

parring / hanhunds lyst? {{forumTopicSubject}}

Min hanhund har været på en tæve for første gang i går. Og det gik super godt. Men det siges at det er bedst de er på felre gange, men nu har han ikke interesse. Kan det være de er for meget sammen og skal skilles lidt?

Ønsker gerne råd om hvordan man gør så han får lysten igen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  parring / hanhunds lyst?
  • #1   4. apr 2012 Lyster kom igen ved mine da de lige var en 5 timer fra hinanden (:

• #3   4. apr 2012 Hunde, der skal parre sig, skal ikke bare gå sammen. Man laver to kontrollerede parringer, hvor hundene støttes.

• #4   4. apr 2012 De har også været overvåget konstant og parringen i går gik fint. Men alt i dag gik op i leg. De er skilt ad nu og så ser vi i morgen. Det er første gang for begge hunde. Så derfor er det hele nyt

• #5   4. apr 2012 Okay. Mange tak:) så må vi håbe der var held i sprøjten i første omgang. smiley

• #6   4. apr 2012 Jeg har for kort tid siden haft besøg af en hanhund til min tæve. Han er 9 år gammel og ejeren sagde at han kun parrer når tidspunktet er helt rigtigt.

Jeg havde mulighed for at have ham her i en hel uge, og de første mange dage var han interesseret og sprang på tæven, men gennemførte ikke selvom hun stod pænt stille for ham. Da de havde "valset" rundt på den måde i 4 dage, hvor de kun var sammen 1/2 time ad gangen to gange om dagen under overvågning, var den der pludselig og han gjorde alvor af det i stedet for bare at hoppe op og ned igen med det samme.

Det lykkedes at få en parring gennemført, og derefter var han bare totalt ligeglad med tæven. Vi beholdt ham et par dage mere for at se om han ville ombestemme sig, men ingen ændring.

Jeg tænker at en erfaren han som ham må kunne lugte hvornår tæven har ægløsning og det er præcist rigtigt tidspunkt. Da han parrede hende blev æggene derfor befrugtet med det samme og hun blev drægtig og begyndte at lugte drægtig i stedet for løbsk??? Det er bare min personlige teori, jeg ved endnu ikke om hun er drægtig, så det kan være at jeg bare prøver at overbevise mig selv om at det er lykkedes smiley

Kommentér på:
parring / hanhunds lyst?

Annonce