1.933 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Erfaringer med yverbetændelse? Erfaringer med yverbetændelse?

Selv om jeg har haft mange kuld gennem tiden, så er jeg sluppet for yverbetændelse, så I som har erfaring med dette kom hid.
Pocha har fået dette. Vi var hos dyrlægen mandag morgen, og hun fik smertestillende og antibiotika sprøjter, så kunne jeg komme til at malke forsigtigt på det angrebne område..Hun har fået tabletter til 8 dage.
I sag synes jeg så ikke der er nogen bedring overhovedet, kan ikke få noget betændelse ud som i går, men kun tyndt rødbrunt vædske i små mængder.
Der kommer heller intet mælk, der kom lidt i går...På mig virker det som om der ikke er afløb som tidligere....
Hvad har jeres dyrlæger gjort og hvad har I selv gjort...Lige et indskud...Der kommer også varme omslag på...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med yverbetændelse?
  • #1   1. maj 2012 prøv med hvidkål omslag, dette virker på kvinder der har brystetændelse smiley gammelt husråd

• #2   1. maj 2012 (link fjernet)

• #3   1. maj 2012 Nu har jeg ikke den store erfaring når det gælder hunde.. Men.. Nu sidder jeg selv her med edderspændte mælkebabser, mælkeknuder OG tilstoppede mælkegange..
    Måske din tæve oveni betændelse har tilstoppede mælkegange?
    Jeg skal massere, varme og malke MEGET inden der kommer noget som helst ud..

Måske det kan være det samme som hos mennesker? smiley

• #5   1. maj 2012 Dyrlægen snakke igår om dyrkning, men ville prøve med et bredspekt. middel først...Jeg ringer til hende og høre.
    Takker for hjælpen.Ps. heldigvis er hvalpene så store så de spiser selv.

• #6   1. maj 2012 Jeg har kun erfaring med køer. Nu er hun jo i behandling og der kan godt gå et par dage inden man ser bedring. Kopattesalve er super godt til at give varme og få gang i blodomløbet, så har du det, så smør pat og yveret godt ind. Husk god hygiejne, da det smitter meget nemt.

Hos køer er det vigtigt at få malket patten godt ud, så betændelsen ikke sidder deroppe og lukker for det hele, men jeg ved altså ikke om det er det samme med hunde :S

Kommentér på:
Erfaringer med yverbetændelse?

Annonce