681 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Draegtigheds tegn.. Draegtigheds tegn..

Hey..

Nu haaber vi jo paa vores lille loppe venter hvalpe.. smiley

og taenker denne gang kommer der nogen andre tegn end foerste gang hun havde hvalpe..

sidst fik hun foerst lyseroede dievorter da hun var omkring 3 uger henne og der begyndte hun ogsaa saa smaat at tage lidt paa.. men eller ikke nogen store tegn..

denne gang var hun efter et par dage allerede meget mor og far syg, vi bliver simpelhen forfulgt over alt.. smiley plus hun allerede nu er begyndt at faa mere maerkeret og lyseroede dievorter og har allerede taget lidt paa.. Hun aeder saa godt nok ogsaa en hel del mere end hvad hun gjorde foerste gang og vores mad smager jo naesten ikke af noget efterhaanden da hun suger smagen ud med hendes tikker-blik smiley

saa vil mene den er god nok smiley hun blev parret den 25.5 og 27.5 og skal scannes den 22.6 saa min veninde kan komme med (hun skal nemlig have en af de smaa )

ved ikke lige hvad jeg ville med dette indlaeg.. smiley maaske hoere om der er andre der har oplevet en anden opfoersel ved deres taever under 2 forskellige draegtigheder

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Draegtigheds tegn..
  • #1   12. jun 2012 tålmodighed er en dyreejers største dyd...det var hvad min mor sagde da jeg som stor pige troede der var små grisebasser i vort marsvin.......
    har lige fået tre guldklumper fra Ditte og før da gik hun tom tre gange, jeg kunne ikke se nogen væselig forandreung i adfærd og ej heller farven på p.vorter før hun var fem uger henne så blev hun rund, rundere og mega rund....der var så hele 4 hvalpe alle langt over 100 gram pr. stk (den ene dødfødt):) alle stortrives idag, så dejligt at opleve.....Ane

• #3   12. jun 2012 Ja det er rigtig med dievorterne men lashes's 4 nederste var forholdsvis smaa under sidste draegtighed og gik tilbage til naesten normal efter hun havde hvalpe.. og de er nu begyndt at vokse lidt og faa lidt farve.. smiley
    og lige tillykke med de 6-7 kommene hvalpe.. smiley

Kommentér på:
Draegtigheds tegn..

Annonce