{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Kennelnavne til raceegenskaber {{forumTopicSubject}}

Sad og tænkte... Havde jeg en kennel med nærmest utrænbare hunde, så skulle mit kennelnavn være "Will Never Obey" smiley

Will Never Obey slukke så godt nok stå til slut, det ved jeg ikke om det må det?

Men sjov tanke... King Will Never Obey smiley

Hvilken race har i, og hvilket kennelnavn har i/ville der passe til jeres races egenskaber?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kennelnavne til raceegenskaber
  • #1   20. nov 2012 Haha hvor ku det være sjovt. Flere huskykenneler har navne der passer til egenskaberne. Altså ting som Born To Run, Natural Runners osv.
    Man kunne meget vel, med tanke på de blik man nogle gange får fra en husky, kalde sin kennel Kiss My Ass.. Hehe.

• #3   20. nov 2012 Ha ha ha, det kunne være interessant. Måske en basset kennel (no offense, har bare hørt de bruger næsen, ikke ørerne, he he) kunne hedde "Wont listen at all"´og hvis jeg havde avlet på min gamle rotteiler kunne kennelen have heddet "runs you over" smiley

• ChiLilli
    ChiLilli Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 3
    #4   24. nov 2012 Hahaha hvis jeg skulle lave et kennelnavn udfra vores chihuahua'er måtte det blive 'barks at you' eller 'bed masters' smiley
    For det er vel mere eller mindre alt hvad de gør, ligger i ens seng eller gøer af fremmede;)

• #5   24. nov 2012 Haha... Gode navne smiley
    Kennelnavnet må godt stå til sidst..:)

• #6   24. nov 2012 Her hedder vi waginns til kennelnavn. Ville have noget internationalt lydende og noget der kunne henlede til mit kælenavn ginne.
    Og så var det lidt sjovt med wag inn. Logre indlogerede. Og det er mine hunde.

Skulle man vælge noget efter bolognesens egenskaber. Måske.
    Sleeping my Day away. Relaxing friends. Eller Not to Day eather.

Kommentér på:
Kennelnavne til raceegenskaber

Annonce