Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af møbler 800 kr.
  • Elektriker 800 kr.
  • Sætte kilerem på texas rider 6100E 250 kr.
  • Hej jeg skal have hæng mit TV og TV bord op 800 kr.
  • Flytterengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kennel Kokhus
  • #1   3. jan 2013 Hvis du har hund derfra må du da have et telefon nr til dem smiley så prøv da at ring.

• #2   3. jan 2013 Har deres nummer og det er også sendt videre til Freddy og co så de kan kontakte dem smiley
    Kom bare til at sidde og undre mig over at de tilsyneladende var forsvundet fra nettet.
    Nu skal Saphira jo holde de næste 117år, men jeg holder da lidt øje med dem en gang i mellem. Vil gerne have den næste hund derfra også smiley om det så bliver om 10-12år når Saphira er gammel og grå, eller om vi kan få råd til en legekammi til hende når vi flytter i hus må tiden vise.

• #3   3. jan 2013 Synes heller ikke lige jeg vil ringe for at høre hvad der sker, når nu det egentlig bare er nysgerrighed.

Kommentér på:
Kennel Kokhus

Annonce