{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slim på 51. dagen
  • #1   20. jan 2013 ja, udflod er heklt normalt ca. 14 dage før fødslen, det må bare helst ikke være mørkt da det så er fostervandet.....

• #2   20. jan 2013 Åh pyha, tak for dit svar, det var godt at høre, det er helt klart slim. Og hun tøffer glad rundt efter mig som hun plejer.

Men har dog lavet en underlig ting idag. Vi bor i et to etagers hus, og 1. salen er soveværelser og toilet, heroppe har jeg aldrig hunde, de er kun i underetagen. Men pludselig lå hun inde i badeværelset på 1. salen. Det var ret besynderligt.

• #3   20. jan 2013 Det er normalt at hunden søger en rede eller hule. Ofte bygger de den selv til sidst. Lad hende derfor ikke gå uden snor helt op til fødslen, eller være uden snor i haven. Det er set flere gange at tæver graver sig ned et sted for at føde der.

• #4   20. jan 2013 Okay tak, ja så var hun nok ved at overveje badeværelset, der er jo også gulvvarme, men jeg håber hun vil acceptere den fødekasse jeg skal til at lave til hende idag.

• #5   20. jan 2013 Vores har fra ca 5. ugen slim og nogle gange rigtig meget. Det kan være svært at holde dem rene og tæven kan heller ikke selv hvis de er for tykke. Joh gennemsigtig slim er tegn på at den er god nok:-)

• #6   20. jan 2013 Nå okay, det var godt at høre, hun har bare først fået det nu og så er skedeåbningen hævet, jeg frygtede bare det var fordi fødslen var ved at indtræde, men det er jeg glad for det ikke er så. Men der er hvert fald masser af sparken inde i den store spændte mave..

men hun opfører sig altså ik normalt idag. hun har to gange nu listet op i 1. salen af huset, første gang lagde hun sig på badeværelset, 2. gang på min søns værelse.. og det er første gang i dag hun nogensinde har været i 1. salen.

• #7   20. jan 2013 Ja men de ændrer adfærd til sidst. Jeg troede vores gik i fødsel før tid da hun halsede meget om aftenen. Vores dyrlæge sagde at de ofte er meget urolige ugen op til når maven begynder at synke ned og specielt hvis der er mange.

• #8   20. jan 2013 Okay hun er hvert fald blevet meget morsyg, hun gider ikke min søn og sætter sig hele tiden ved siden af mig og kigger op på mig, den sidste tid har hun ellers lagt meget ned og ikke gidet rejse sig, heller ikke når jeg var der. Men man kan ikke presse mælk ud endnu af patterne endnu heldigvis.

Kommentér på:
Slim på 51. dagen

Annonce