{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

Löpetid efter hvalpe {{forumTopicSubject}}

Så er Hera kommet i löpetid!! Lidt för tiden men har blivet trukket med af di andre pigerne her hjemme. Hun skal parres med en flot italienere/norman.

Sidst hun blev parret var hun höjlöpsk fra dag 9 og ifölge min hanhund har hun frem til nu varet höjlöpsk omkring dag 9-10 fra förste gang hun kom i löpetid.
Dog efter hvalpekuldet så var höjlöpet omkring dag 16.

Undrer dog lidt om der er almindeligt at höjlöpsdagerne bliver lidt forskudt efter en kuld hvalpe?
Vad er jeres erfaring?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Löpetid efter hvalpe
  • #1   22. jan 2013 Synes jeg har hørt at yngre tæver har ægløsning tidligere end ældre. Det passer lidt med min erfaring. Men det er måske racen;-) vi har lige fået hvalpe og tæven er parret på nøjagtig samme dage som sidst hun fik hvalpe. Vi tager progesteron test hver gang for at finde det optimale tidspunkt. Vi har også selv hanner men vester alligevel.

• #2   22. jan 2013 Ja det kan ju vare racen som du siger og aldern. Min Hera er ikke helt ung så det er måske det der gör at det rykket sig.

Hun har startet sin löpetid på samme dato som sidste år, märkligt nokk. Det tager jeg som et godt tegn!!

Vi tager også progesterontest for at vare sikre på tidspunktet.
    Det er ikke helt nemt at få Hera draegtig. Hun skal parres tidligt, dvs omkring ägglossning har vi fundet ud af.

Din lille pige har fået nogen dejlige hvalpe!! Bliver så missundelig når jeg ser billederne! Hvor meget vejer Sealyhamhvalpe ved födslen?

• #3   22. jan 2013 Godt at du tager test, så skal du ikke være så nervøs mht tidspunktet. Så er der i hvert tilfælde noget at rette sig efter.

Tak for de søde ord:-) vores hvalpe denne gang vejede mellem 245 og 311 gram. Det er rigtig store hvalpe i forhold til størrelsen på tæverne. Sealyham terriers får ret store hvalpe taget i betragtning at tæverne vejer 9-10 kg og er 27 28 cm høje

Kommentér på:
Löpetid efter hvalpe

Annonce