301 visninger
|
Oprettet:
Löpetid efter hvalpe {{forumTopicSubject}}
Så er Hera kommet i löpetid!! Lidt för tiden men har blivet trukket med af di andre pigerne her hjemme. Hun skal parres med en flot italienere/norman.
Sidst hun blev parret var hun höjlöpsk fra dag 9 og ifölge min hanhund har hun frem til nu varet höjlöpsk omkring dag 9-10 fra förste gang hun kom i löpetid.
Dog efter hvalpekuldet så var höjlöpet omkring dag 16.
Undrer dog lidt om der er almindeligt at höjlöpsdagerne bliver lidt forskudt efter en kuld hvalpe?
Vad er jeres erfaring?
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.459
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 50
Hun har startet sin löpetid på samme dato som sidste år, märkligt nokk. Det tager jeg som et godt tegn!!
Vi tager også progesterontest for at vare sikre på tidspunktet.
Det er ikke helt nemt at få Hera draegtig. Hun skal parres tidligt, dvs omkring ägglossning har vi fundet ud af.
Din lille pige har fået nogen dejlige hvalpe!! Bliver så missundelig når jeg ser billederne! Hvor meget vejer Sealyhamhvalpe ved födslen?
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.459
Tak for de søde ord:-) vores hvalpe denne gang vejede mellem 245 og 311 gram. Det er rigtig store hvalpe i forhold til størrelsen på tæverne. Sealyham terriers får ret store hvalpe taget i betragtning at tæverne vejer 9-10 kg og er 27 28 cm høje
Löpetid efter hvalpe