{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan ser jeres ud? 4 uger henne
  • #1   22. jan 2013 min er langhåret men maven var ikke vokset ved fire uger

• #2   22. jan 2013 Jeg fik parrest den 16. dec. Jeg kan ikke umiddelbart se noget på hende, men hvis jeg mærker på maven, kan jeg godt mærke den er fyldt lidt mere ud.
    Nu er Gadget meget slank i forvejen. Nu ved jeg ikke hvilken foderstand din hund er i og hvor meget pels den har.
    Der er temmelig pænt med hvalpe i Gadget, hvis der ikke er så mange i din kan der gå indtil 2 uger før fødsel inden man rigtigt kan se noget

• #3   22. jan 2013 Kom lige til at se at der er FB'er på din profil. Jeg tror det tager længere tid inden man kan se noget på sådan en i forhold til min Border collie.
    Prøv at kigge på dievorterne, de skulle gerne være lidt pink på dette tidspunkt.

Jeg fik scannet Gadget i sidste uge, for at se om der var gevinst

• #4   22. jan 2013 Du kan slet ikke se noget på min tæve og hun blev parret nytårsaften. Hun har faktisk tabt sig næsten et kilo (altså 1/6 del af hendes normalvægt) indtil nu. Er din parret d. 15 december burde du jo også have ændret foderet og så er det måske sværere at vurdere hvad der evt. kan være skyld i en forøgelse i vægt... - blot en tanke.

Jeg fik scannet min tæve idag og trods vægttab har hun 3-4 hvalpe. Det skulle først være i 5. uge at der skulle begynde at komme en forøgelse på vægten. Dievorterne var det første dyrlægen kiggede på, men min tæve har haft lyserøde patter hele tiden og de kan også udvikle disse tegn ved en falsk drægtighed.

• #5   22. jan 2013 Første gang Lilly ventede hvalpe lavede jeg sådan en billededagbog, hvor man kunne se billederne fra uge til uge. Der var en anden på nettet der havde sådan en og den hjalp mig meget smiley

(link fjernet)

• #6   23. jan 2013 Jeg kan ikke se at hun har fået mere fylde, da hun er til den gode side. Men jeg syntes at hendes dievorter er blevet pink og lige mere "stive " i det. Jeg er begyndt at fodre hende 2 gange om dagen. Hvis man nu skulle være heldig. Det skal lige siges at jeg råfodre smiley

• #7   23. jan 2013 Ginger kan læse at hanhunde skulle blive mere interesset i hende, jeg har lagt mærke til at både vores tæve og hanhund snuser mere til hende, og min søsteres hun virker mere intra.

• #8   23. jan 2013 omkring dag 50 står der de fleste steder at man først begynder at kunne se det, så det er ikke helt endnu, jeg kender også en hvor de næsten ikke kunne se det, heller helt op til fødsel, for der var kun en lille hvalp smiley Min hund som er på dag 56, har man kunne se det på, siden dag 31 ca, jeg ved ikke hvorfor man kunne så tidligt med hende.

http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=1009/sprog=1/grp=3/menu=5/
    der inde står der hvert fald dag 50 og at man ved dag 56 ikke er i tvivl.

• #9   23. jan 2013 Okay:) jeg håber sådan det lykkes:) men vil Heller ikke glæde mig for tidligt.
    Jeg må bare vente og se tiden an smiley

• #10   23. jan 2013 Det med dievorterne var også det første man kunne se på min, så det tegner da meget godt smiley

Kommentér på:
Hvordan ser jeres ud? 4 uger henne

Annonce