1.105 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Parringsaftale m parringshvalp? Parringsaftale m parringshvalp?

ja vi har aftalt at hanhundeejer får en valgfri hvalp ved succesfuld parring, som betalling for parring.

hvordan skrives dette i en parringsaftale?

og gerne link til DKK s version af denne?

hvad skal gøres sådan lovmæssigt i forbindelse med selve parringen?

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kørsel af hund 300 kr.
  • Montering af låge på opvaskemaskine 800 kr.
  • Køb 4 x “SPARRIS” pudebetræk 40 x 40 cm i denne farve og send med posten 350 kr.
  • Udskiftning af tæret vandrør 600 kr.
  • Hej! Jeg søger hjælp til at få sat loftlamper op i stuen og soveværelset. Kan du hjælpe med det – og hvad vil det cirka koste? Venlig hilsen Rahma 800 kr.
  • Samling af 2 kommoder 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parringsaftale m parringshvalp?
  • #1   30. jan 2013 Der er ikke nogen love omkring parringer af hunde

• #2   30. jan 2013 ok, fandt selv DKKs parringsaftale, og kan se at de er meget mere udførlige end jeg lige havde forestillet mig. smiley så skulle jeg kunne finde ud af at udfylde det sammen med hanhundeejer.

den udfyldte parringsaftale, er det den der skal indsendes til dkk sammen med registreringen på hvalpene?

• #3   30. jan 2013 nej, mener ikke dkk ser parringsaftalen, men hanhundeejeren skal skrive under på papiret med registreringen af hvalpene..

• #4   30. jan 2013 I købskontrakten skal i skrive at hvalpen er en parringshvalp og hvad den er værd i kr

• #5   30. jan 2013 Nej. Den er kun til jer og hanhunde ejeren. På hvalpe registreringen er der plads til hanhunde ejerens underskrift. Hvis medlem af DKK. Kan man anmelde på nettet og så kan han hunde ejer godkende inde på sin hundeweb. Lidt svært at forklare

• #6   30. jan 2013 housebuster: tak, synes det er mærkeligt...
    Marianne: tak smiley
    Anette: vi er begge medlem - tror bestemt jeg forstår, det gir nok bare mere mening i praksis når jeg sidder med det.

det blir super spændende med vores første kuld! der er godt nok mange regler smiley
    har primært koncentreret mig om kvaliteten på hvalpene - nu kommer alt det med papirerne smiley

Kommentér på:
Parringsaftale m parringshvalp?

Annonce