3.919 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Dorthe L
Dorthe L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Mørk golden retriver?? Mørk golden retriver??

Hej alle hunde elskere...

Jeg har et spørgsmål!!
Jeg har golden retrivere, en tæve og en han..
Nu er det så at min han hund er ved at have alderen imod sig, og jeg vil gerne finde en ny han!
Mit krav til dette er at han skal være den gamle dags golden retriver, altså mørk næsten rød!
Men hvor pokker er de blevet af? Er de blevet avlet helt væk og vil folk nu kun have lyse,??
Nå jeg har haft hvalpe, er det altid de mørke de ryger først når søde folk er kommet for at resevere hvalp hos min!!
Så hvis der sidder nogle der ude og ved hvor der er en der avler mørke golden retrivere så gi lyd smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mørk golden retriver??
  • #2   18. feb 2013 (link fjernet)

Prøv evt. at kigge her smiley

• Dorthe L
    Dorthe L Tilmeldt:
    feb 2013

#3   18. feb 2013 Af den simple grund at jeg gerne vil kunne bruge ham på min tæve, og det dur jo ikke at beholde hendes søn til dette smiley

• Dorthe L
    Dorthe L Tilmeldt:
    feb 2013

#9   18. feb 2013 Flatrunner smiley Har lige kigget på hjemme siden, og de ser fantastiske ud smiley

Krumme: Hvad er der galt i at købe en han hund der evt kunne passe til sin tæve?? Man vudere jo rigtig meget ud fra hans forældre og jeg ved hvad min tæve er!!! smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
    #10   18. feb 2013 *Flatrunner*, samme hunde som på *Tanja og bine*s link... og der står specifikt at de ikke sælger hvalpene på farven...

• Dorthe L
    Dorthe L Tilmeldt:
    feb 2013

#14   18. feb 2013 Jeg vil bestemt ikke gå på krompomi af sundheden, men jeg elsker de mørke golden retriver, og det skulle vel forhåbelig ikke være umuligt at få både sundhed og farve i samme hund smiley

Kommentér på:
Mørk golden retriver??

Annonce