850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hvilket underlag? hvilket underlag?

Hej alle..
Hvalpene er nu over 3 uger, og de går godt fremad alle sammen..
Vi har en større kravlegård til dem, men selve bunden er meget glat, så hvilket underlag ville være godt for dem at gå på så de ikke glider rundt?

Tænkte aviser, men de glider lidt på det..

Håber på hurtige svar smiley

Knus herfra

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilket underlag?
  • #3   31. okt 2013 Må købe et måtteunderlag altså skridsikker, og så købe noget at det du nævner.. ja har prøvet at sætte dem på avis, men det synes jeg bare overhovedet ikke holder. De glider rundt, og det kan mit hjerte ikke lide smiley
    Ja! Så du kan godt lige flytte til silkeborg Isabelle smiley

Forresten, kæresten har taget en alvorlig snak med hr. Nabo. Reaktion var stor, sur osv. Men han fattede det vist

• #5   31. okt 2013 Nålefilt? Må jeg spørgere en anelse dumt.. hvad er dette? smiley

Ja, så forhåbentlig får vi fred for ham..

I så fald, hvis i vil på "ferie" i Silkeborg, så giver jeg kage og kaffe smiley

• #6   31. okt 2013 Aner intet om hvalpe, men i IKEA har de sådan nogle helt standard badeværelsesmåtter til 8 kr stykket.. Hvad med et par stykker af dem? Der er gummi underneden, så du ikke behøver supplerer med skridsikkert underlag. De føles som et billigt gulvtæppe at gå på, men kradser ikke og jeg vil tro at de vil være helt fine for små hvalpe-maver og poter at tumle på.. smiley Desuden er de nemme lige at smide i vaskemaskinen..

• #7   31. okt 2013 http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70075638/

Sådan en..

• #9   31. okt 2013 JYSK har dørmåtter (tror det er næsten samme størrelse som dem Tine B linker til) De koster 5 kr/stk. Måske også en mulighed.

• #11   31. okt 2013 OBS! Tror ikke der er anti-glid under måtterne fra jysk.. Det er der ikke på vores herhjemme, ihvertfald.. Men sådan noget anti-skridunderlag koster vel heller ikke det vilde.. smiley

• #12   31. okt 2013 Åhh måske husker jeg forkert så mht. gummibagside smiley Men jeg mener nu der er en smule gummi bag på. De ligger ude så jeg kan ikke lige tjekke det nu.

• #13   31. okt 2013 Jeg ved bare at vores glider rigtig nemt på stengulvet i gangen.. Men det kan selvfølgelig også være en anden slags vi har.. smiley Anyway.. NU har TS da et par forslag der kan undersøges.. smiley

• #14   31. okt 2013 TUSINDE TAK for super gode forslag smiley

• #15   31. okt 2013 Har også hvalpe lige nu.. og har købt disse, de er bare super gode... 2 pakker for 198,- der er 4 plader i hver, købt i Harald Tuborg, og de kan skæres til, til hvalpegården... De samles som et puslespil. De ligger på sugene underlag,Rullepap. og under der er der en gummimåtte (sådan en man køber til bag i bilen, købt i biltema)

Jeg har også lagt dem i hele hvalperummet til når de begynder at komme mere omkring smiley

Så bruger jeg dobbelt klæbende tape under vetbed, så det ligger fast.

Giver dig lige link til en god gruppe på FB
    https://www.facebook.com/groups/267370220068036/?fref=ts

profilbillede
Kommentér på:
hvilket underlag?

Annonce