{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Hmm.... Har julen været hård??? {{forumTopicSubject}}

Syntes det vrimler med annoncer hvor folk tilbyder deres blandingshund til avl, eller søger en han, stamtavle underordnet.

Selvfølgelig er deres hunde da sunde og raske, det kan da sige sig selv, hunden render vel rundt og har aldrig haltet, ergo, fejler den intet og behøves derfor ikke tjekkes...

Vorherre bevares...

Tror der kommer et massivt hvalpeboom om nogle mdr, blandingshvalpe af tvivlsomme racer, som folk måske kun med nød og næppe kommer af med...


Øv, hvor blir jeg trist... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm.... Har julen været hård???
  • #1   30. dec 2013 Jamen de er jo så søde og vil gerne være mor/far .......

    smiley


  • #2   30. dec 2013 Ja da, jeg skal også snart have tilbudt Max til avl. For vi har sku heller ingen penge efter jul. smiley smiley smiley

  • #3   30. dec 2013 Ja, julen har sgu været hård for min pengepung og at jeg mangler en ny telefon gør det ikke bedre, de er skam dyre sådan nogle, når de også skal kunne gå på nettet!! Måske det skulle overvejes at tilbyde Viktor som farmand??
    Han er så søøød og smuk og har dejlig pels.


  • #6   30. dec 2013 De jo ikke engang nøjes med at tilbyde deres hanner til avl i annoncerne, men også på gaden når man møder dem.

    Jeg gik jo hen og købte en Dværg Pinscher. 4--5 gange er det sket at jeg har fået tilbudt diverse hanner når vi har været ude og gå tur.

    Når jeg takker pænt nej og fortæller at min hund kun skal parres med en af egen race som har stamtavle og er undersøht for div. sygdomme, ja så er man snobbet og har penge nok siden man vil brege dem til unødvenige dyrlægeundersøgelser.

    Ja, folk bliver sågar fornærmet fordi man ikke vil bruge deres Chihuahuaer og blandinger.
    Lige før jul blev jeg kaldt en møgso da jeg takke de pænt nej til en parring.


    Jeg har så også været for dum. min lille DP har lige været i løbetid 8 mdr. gammel
    Måske er hun ikke helt over det, så det kan nås endnu.
    Er der nogen som har en billig hanhund jeg kan låne ?


  • L H
    L H Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 133
    #7   30. dec 2013 Det er ikke så længe siden jeg også blev stoppet på gaden af en der ville vide om ikke jeg var interesseret i at vores hunde kunne få hvalpe - der er så tale om to listehunde smiley
    Jeg skulle selvfølgelig have sagt ja og fået en masse penge og når hvalpene så bliver aflivet laver vi bare nogle flere <-- *tyk ironi*


  • L H
    L H Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 133
    #10   30. dec 2013 Det er da utroligt at 'man' ikke tænker mere over det end bare at spørge en tilfældig person på gaden. Det er godt nok ikke meget der er tænkt over det

  • #11   30. dec 2013 Anni: Du kan låne min dp, han er godt nok uden tavle, men altså hvad fanden betyder det, han er heller ikke undersøgt, men altså det er jo spild af tid, kan jo se han intet fejler smiley 2 liter cola, så er han til låns smiley

  • #12   30. dec 2013 eeeeej... jeg har sgu ikke tænkt mig ordentligt om! jeg fik steriliseret Nelly i sommers, og det skulle jeg da aldrig ha' gjort! julen har været hård, og vi er på su... hvad har jeg dog gjort!!! hvordan skal jeg nu tjene pengene fra julegaverne ind, og ind til de nye sko jeg gerne vil have??
    hvad skal jeg dog gøre??!


  • #13   30. dec 2013 Desværre Schaum jeg har fået et bedre tilbud. Hos Rikke skal jeg kun betale 2 liter Cola smiley


    Rikke - så bliver vi lige nød til at finde på et smart racenavn, så kan jeg få lidt mere for hvalpene. smiley Tror det er bedre end at annoncere med rene DP.
    De der dessigner hunde er jo dyere end en renracet DP med tavle. smiley

    Jeg synes godt nok at det er langt ude, at man spørger tilfældige forbipasserende om de er interessereret i en parring.

    Jeg kunne godt tnke mig at vide, hvorfor det pludselig er blevet så populær at der dkal avles på alt.
    Disse mennesker ødelægger jo racerne. Det kan hellere ikke være på grund af kærlighed til dyr, for elsker man dyr, ville man ikke ukritisk avle på alt krat og kravl.

    Det er sådan en som Paris Holton der har bidraget at der skal avles på alt.
    Da hun begyndte at rende rundt med Chierne, skulle gud og hvermand pludselg have en.
    Dette resulterede i, at priserne på de små racer pludselig steg vanvittig og der var ventetid på hvalpe.
    Desværre så tror jeg at disse høje priser har gjort at man i dag ukritisk avler på alt.

    At racerne bliver ødelagt og at der kommer masser af syge hvalpe er man bedøvende ligeglad med, der skal hurtigst muligt penge i kassen.

    Bare det kan kravle, så skal det avle................ smiley hvor er det sørgeligt. smiley


  • #14   30. dec 2013 C&N
    Du tager bare til Polen og køber et billigt kuld hvalpe. Når der kommer købere siger du bare at det er Nelly som er mor til dem. smiley


  • #15   30. dec 2013 Anni: Jamen du kan da også bare låne Ozzy så ? Så kan vi kalde dem for Foxy japansk pinscher smiley

  • #16   30. dec 2013 Jeg synes at Japansk Foxy Pinscher lyder bedre.
    Jeg sætter straks en annonce i markedet og modtager bestillinger. smiley


  • #17   30. dec 2013 ja selvfølgelig! det er da det jeg gør!! så er pengepungen alligevel reddet! puuhaaa....

  • #18   30. dec 2013 FEDT, du siger bare lige til når det er løbetid, så sender jeg Ozzy afsted smiley

  • #19   31. dec 2013 En skam jeg fik mine Petit'er kastereret. De kunne da snildt have klaret et par småtæver i chistørrelse. De kunne kaldes noget så fint som PetitChi eller ChiPetit....pokkers da også jeg ikke tænkte på det. Den ene har godt nok lidt allergi og den anden forkert pels. Det betyder intet, blandinger er jo altid sundere end tavlehunde.

    Til den lidt større tæve har jeg Humle på 65 kg. Han er godt nok aortastenose siger scanningen, men han har ingen symptomer. Så det kan ikke være så slemt alligevel...


Kommentér på:
Hmm.... Har julen været hård???

Annonce