{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hejsa i gruppen igen smiler..
  • #1   24. aug 2006 Tage - som hvalpekøber er man nødt til selv at være den aktive part - kigge på hjemmesider, ringe til racerepræsentanter, tage på udstillinger og ringe til opdrættere!

Der er en stor udstilling i Ballerup her den 16. og 17. Sep!

• #2   24. aug 2006 Jeg kan se du har oprettet 2 tråde :o) så du får også lige mit svar her.
    Anette

Mit råd er, at gå ind på DTK's ( Dansk Terrier Klub ) hjemmeside og tag kontakt til racerepræsentanten. Måske hun kan hjælpe dig - enten med en her fra DK eller fra udlandet.
    Jeg har selv Norwich, som også er en af de meget "små "racer antalsmæssig. Så jeg ved hvor svært det er at finde en hvalp. Det tog mig 2 1/2 år før jeg fik min den første :o)
    En ting skal du være forberedt på - det er at væbne dig med tålmodighed. Bliv skrevet op ved nogle gode kenneler - der kan racerepræsentanten ( er jeg sikker på ) være behjælpelig.

• #3   27. aug 2006 Hejsa Anette L
    Jeg har sendt dem en mail smiller og tusind tak
    det kan jo næsten ikke passe at man ikk kan være heldig at finde en dejlig Norfolk terrier er godt nok helt pjattet med den race..
    Knus Tage

• #4   28. aug 2006 Kan kun sige " tålmodighed belønnes " :o) er det racen for dig, er det et af dine største ønsker, at blive den lykkelige ejer af en Norfolk.... så skal det nok lykkes for dig :o)
    Knus
    Anette

• #5   29. aug 2006 Hejsa Anette L
    Hvor har du været så heldig at købe dine dejlige hunde henne =? smiler sødt
    Knus Tage

Kommentér på:
Hejsa i gruppen igen smiler..

Annonce