Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spiseværing
  • #1   27. apr 2014 Kontakt din dyrlæge. problemet kan være kvalme, og måske kan dyrlægen give noget kvalmestillende.

Og evt opdrætter af din tæve.

Vil hun heller ikke have lækkerier ?

• #3   27. apr 2014 Hvor langt er hun henne? Ved at en del whippet-tæver går fra foderet i slutningen af 3. uge og har spisevægring i 5-6 dage, for derefter igen at spise normalt.

Hvis det er det ville jeg ikke være så bekymret, men blot lokke nogle små portioner lækkerier i hende, er hun længere henne eller har det varet længe ville jeg kontakte dyrlægen.

• #4   27. apr 2014 Det er ret normalt.
    Du kan snakke med dyrlægen om kvalmestillende, og evt. Prøve dig frem med vådfoder - ordentlig kvalitet! Eller hjemmelavet foder.

• Tine K
    Tine K Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   27. apr 2014 Prøvede her til middag at blande lidt hvalpepiller i varm leverposteg og håndfodre hende med det, og der gled da en lille potion ned:-)))

• Tine K
    Tine K Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   27. apr 2014 Hun er ca 4 uger henne, har haft hende til dyrlæge, hvor vi fik noget hvalpefoder med hjem, men det gider hun heller ikke, vil kun til nød spise lidt rester fra vores varme mad.

• #7   27. apr 2014 Jeg ville også få fat i noget kvalmestillende Ellers må du blande hendes foder med Leverposteg, tun torskerogn kylling osv hvad hun ellers vil spise Og så jeres aftensmad smiley

Kommentér på:
spiseværing

Annonce