{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalp fra Skotland?
  • #1   25. jun 2014 Nemmest og billigst er nok at tage den med som håndbagage - men det kræver at den kan være i en ret lille hundetaske - ved ikke hvilken race du har kig på?

• #2   25. jun 2014 For at få den med som håndbagage skal den veje under 6-8 alt afhængig af flyselskabet og det er incl tasken. Men ja det allerbilligste er at hente den selv da reglerne ikke er så strenge når hunden er personledsaget. Men husk at ansøge fødevarestyrelsen først og have en opdrættererklæring også - men det hele forefindes på fødevarestyrelsens hjemmeside!

• #3   25. jun 2014 Se dette link for mere info vedr. Fødevarestyrelsens regler om inførelse af hvalp under 3 måneder.

(link fjernet)

(den er baseret på du selv henter hvalpen smiley Er der andre forhold kan du bare ændre i guiden og se hvilke forholdsregler, der så er smiley )

• #4   25. jun 2014 Den vejer 40 kg som voksen. Hvilke selskaber vil have dem med? Har en englænder kollega som siger det vist er ret bøvlet, men han har ingen forstand på hunde. Opdrætter bor mellem glascow og edinburgh. Hvad prisleje ligger det i? Der er måske også mulighed for at hente den i Holland men skal de hollandske myndigheder så vide noget?

• #5   25. jun 2014 Der er også noget bøvl med, at UK har nogle ret mærkelige regler i forhold til import og eksport af dyr. Man kan næææsten ikke få dem med i fly. Sas cargo er dit bedste bud. Ellers ville jeg tage bilen og køre over Frankrig.

• #6   25. jun 2014 Jeg skulle give 8000 eller 9000 kr for at få min 4,5 kg fra kbh til london med Sas cargo.

• #8   25. jun 2014 Det kan meget vel være reglerne ændrer sig, hvis Skotland bliver uafhængig her i løbet af efteråret, så jeg ville vente med at bekymre mig så meget om det, til efter afstemningen smiley

Med mindre det er her til sommer du snakker om..

• #9   25. jun 2014 Husk at kontakte de andre lande du skal køre igennem så du opfylder deres lovgivning smiley

• #10   25. jun 2014 Det var planen den skulle transporteres som kæledyr med ledsager. Hvor finder jeg de hollandske regler?

Kommentér på:
hvalp fra Skotland?

Annonce