735 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Birgitte B
Birgitte B
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Temperatur Temperatur

Hejsa . Vi venter vores 3 kuld i løbet af de næste par dage. Og jeg kunne godt tænke mig at spørge alle jer der har fået hvalpe før om noget. Nala køre altid sit helt eget løb op til fødslen . Hun spiser indtil få timer før og hendes temperatur køre op og ned som det passer den. Med ca 0,8 grader forskel hver dag . Og den falder ikke så meget som den "normalt"skal inden hun føder. Har i prøvet det med jeres tæver ??? Vi er nået til dag 62 i dag , så nu må der meget gerne snart ske noget ?? vi har snakket med vores dyrlæge og hun er klar hvis der skulle være noget. Men de andre gange har vi klaret alt selv ?? god dag til alle ??

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Temperatur
  • #1   7. maj 2015 En af mine tæver, har ikke været under 37 grader på noget tidspunkt, de par gange hun har haft hvalpe, det er jo også forskelligt fra tæve til tæve, så de kommer nok snart skal du se, og held og lykke med det hele smiley

• Birgitte B
    Birgitte B Tilmeldt:
    maj 2015

#2   7. maj 2015 Mange tak smiley hvad med gåture og leg med bold ? Den er hun stadig med på ?? det er nok bare mig der er ved at være utålmodig og meget spændt ??

• Birgitte B
    Birgitte B Tilmeldt:
    maj 2015

#4   7. maj 2015 Tusind tak ??

• Birgitte B
    Birgitte B Tilmeldt:
    maj 2015

#6   8. maj 2015 Ha ha ?? ja hun kan vist heller ikke helt blive enig med sig selv ang. Opblokering . Var sikker på hun begyndte på det i går hun spiste kun 1/3 af hendes mad og begyndte at halse og i et par timer men så lagde hun sig til at sove igen ?? men nu er hendes temperatur nede på 37.2 og hun har ikke spist sin morgen ration af mad. Vi er nu på dag 63 og vi venter spændt smiley

Kommentér på:
Temperatur

Annonce