1.041 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hurra for gode hvalpekøbere Hurra for gode hvalpekøbere

Jeg er simpelthen så glad i låget, så I må lige lægge "øjne" til min glædestråd.
I går aftes havde jeg besøg af en familie, som gerne ville have en af mine tævehvalpe. Inden besøget havde jeg været lidt forbeholden overfor dem. Selvfølgelig havde vi skrevet lidt sammen og det lød ganske fint. Men jeg var ikke helt sikker på, hvad de var for nogle.
Min tvivl blev gjort helt til skamme. Sikke nogle søde og kompetente hundeejere. De havde deres voksne hund og deres menneske baby med. Og hvilken dejlig hund smiley - og baby for den sags skyld -
Lige da de kom, fik jeg bare den følelse indeni, at det var de rigtige til en af mine piger. Jeg stoler meget på min mavefornemmelse. Det føltes helt rigtigt, og som samtalen skred frem, blev jeg bare mere og mere glad.
Nu mangler jeg bare at få afsat den ene pige. Hun var egentlig solgt, men der kom lige nogle ændringer i arbejdssituationen i vejen for det. Det ville passe bedre til næste år, så det må være sådan.
Skulle bare lige af med min glæde.
de tre tøser

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurra for gode hvalpekøbere
Kommentér på:
Hurra for gode hvalpekøbere

Annonce