{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man ha´ en hund der ikke kan?
  • #1   5. dec 2006 det kan godt være han var for ung, 1½ år... jeg har da aldrig hørt om en hund der ikke kunne finde ud af det


  • #2   5. dec 2006 ja - det er jo ikke fordi, det gør noget men man bliver lidt bekymret ; o)

  • #4   5. dec 2006 simba øver sif ikke - jeg er ved at overveje han er bøsse??

  • #5   5. dec 2006 ja du griner men her sidder jeg og er nervøs!! ;o)

  • #6   5. dec 2006 Heidi, hvis ikke det har været det helt rigtige tidspunkt, så er det ikke usædvanligt at hanhunden bare "lader som om"

    Han hopper op og humper lidt, kravler ned igen og tisser, snuser, op igen. Meget normalt hvis ikke det er det rigtige tidspunkt.


  • #7   5. dec 2006 Janni - det må ha´ været sådan noget, for det kan da ikke passe, vel?

  • #8   5. dec 2006 Det er altså ikke alle hanhunde der kan finde ud af det, min Gizmo er 5 år og han har haft tæve til parring men kunne ikke finde ud af at ramme rigtig og hvis vi prøvede at hjælpe ham så gad han ikke... Min egen tæve er i højløb lige nu og han har ingen interesse i hende overhovedt. Så det kan altså ske at hanhunde ikke gider tæver. Jeg har bare accepteret at Gizmo ikke gør det og det er da fint med mig, jeg elsker ham da ikke mindre af den grund.

  • #9   6. dec 2006 ja, nogen kan finde ud af det, andre kan ikke, men man kan da sige, at det er et held, at han springer rigtigt på, har set hunde, der både springer på forfra og på siden, og det kommer der jo ikke rigtig nogen hvalpe ud af.

    Men i kan jo evt, prøve at give ham et skub bagi, så han kommer tættere på(altså ikke noget voldsomt, da det kan distrahere ham). Men igen nogle hanhunde accepterer hjælp, andre ikke.

    Det kan også være, at han som Janni M skriver bare lader som om, fordi tæven ikke var på det rigtige tidspunkt.


Kommentér på:
Kan man ha´ en hund der ikke kan?

Annonce