{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen hvalpe
  • #1   3. feb 2007 ej hvor trist.. specielt når men går og glæder sig:-)

• #2   3. feb 2007 så må i bare i gang igen:-) så der kan komme nogle små...

• #3   3. feb 2007 Stine: på hvilken dag blev hun scannet ??

• #4   3. feb 2007 Vicky: netop grunden til at jeg kun bruger blodprøve nu - den viser drægtig eller ikke drægtig og kan ikke tage fejl. Scanning kan vise hvalpe der ikk er der elle vise der ikke er nogen og så kommer der nogen alligevel - det er hørt ofte.
    Har selv prøvet at det viste minimum 4 hvalpe og der kom ingen - dyrlægen sagde at de måtte være blevet absorberet, men har senere fået at vide at det lige så ofte er en urutineret dyrlæge der ikke gør det godt nok

• #5   3. feb 2007 Hun blev scannet igår og det har været på 32-35 dagen. Hun blev insemineret 2 gang med 3 dages mellemrum.

Hun er blevet scannet inde hos Birgitte på hendes klinik i Buddinge.

• #6   3. feb 2007 Susanne L, tæven kan godt absorbere hvalpene, hvis tæven bliver scannet før den er 30 dage henne.

Men jeg bruger heller ikke selv scanning, da man alligevel ikke får noget ordentligt svar på, hvor mange der er. Jeg har en enkelt gang fået foretaget en blodprøve, men måtte lave 2 tests, da den første var meget svag.
    Normalt kan jeg selv se, om tæven er drægtig, fra den er 3½ uge henne.

Stine B, det var da en skam, at det ikke blev til Mambo hvalpe denne gang. Ved ikke, om du har set min Mambo datter? Hun ligger med hvalpe i øjeblikket. Nogle rigtig dejlige hvalpe, dem kan du også se på min hjemmeside, hvor Irma(tæven også er)

• #7   3. feb 2007 Det ene kuld Baloo er far til kunne heller ikke ses på en skanning lige omkring 4. uge. Men der kom 5 dejlige vapser som i dag er 7 mdr. gamle.

Håber der er gevinst alligevel. Jeg ville få taget en blodprøve for at være sikker.

Gitte

• #8   3. feb 2007 Stine: ja Birgitte er jo super dygtig - så den er desværre nok god nok. Bedre held næste gang

• #9   3. feb 2007 Lykke: Har godt set din tæve, hun er dejlig. Det var lige sådan nogle "børn" jeg gerne ville have der kom ud smiley

Vi synes selv at hun ser drægtig ud, men når dyrlægen nu siger noget andet, så er hun garanteret falsk drægtig igen.

• #10   3. feb 2007 Stine B. Tænkte på, var det med frossen sæd eller frisk sæd i brugte til at inseminere(der er nemlig en forskel i chancerne for at tæven bliver drægtig ved det ene og det andet)? Hvordan kan det være at i inseminerede, da Mambo jo vel stadig er i DK.

Ja, det kan da godt ske, at hun er falsk drægtig, hvis hun har været det før. Det er en skam, men så må vi jo håbe, at der er bedre held næste gang. Hvordan kan det i øvrigt være, at i havde 3 dages mellemrum? Normalt springer man vel kun 1 dag over? Bare nysgerrig:-)

• #11   3. feb 2007 Vi brugte frisk sæd til at inseminere.

Hun blev insemineret første gang d. 30 dec og anden gang 2 jan. Grunden til 3 dage var at det var umuligt at finde en dyrlæge der ville den 1 januar.

• #12   3. feb 2007 Jeg har fået insemineret min Mastino tæve 2 gange fordi min hanhund er for tung for hende,begge gange uden held:-(

Så her til foråret lejer jeg sq en kran:-)

• #13   4. feb 2007 De siger at frisk sæd, der lige er tappet og så bliver lagt over i tæven, skulle være lige så godt som en almindelig parring: men det kræver jo også at insemineringen er udført rigtig/fornuftig.

Ja, det er ikke altid nemt med se kære hunde:-)

Kommentér på:
Ingen hvalpe

Annonce